|
|
|
|---|---|
|
Har köpt en LUK koppling till min bmw 328i e36 så jag undrar om någon har några erfarenheter om den kopplingsatsen och om det är bra kvalite o så ? jz | |
|
LUK är en stor tillverkare, och en av flera originalleverantörer till BMW. Deras produkter håller mycket hög kvalité. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Stämmer bra de kalle skriver. Jag köpte en koppling från luuuk.. Till min 328 e46 och då jag öppnade kartongen stod det luuuuk på ena kanten sen Bmw på andra kanten med bmw orginal reservdelsnummer :). BMW FOR LIFE |
|
|
Okej tack grabbar för svaret läst lite om det på internet och det stämde riktigt bra men ville endån höra med grabbarna här inne om erfarenheter .. då e den klar o bytt idag så det är bara o tuta o köra :) jz |
|
| En erfarenhet du kan läsa om i ett annat inlägg är att till e36 kan det bli fel med kopplingen som då ger ifrån sig ett raspande ljud när man trycker den i bott.. vilket jag tänkt fråga dom om någon gång:P | |
|
Hallå. Stämmer alldeles riktigt att Luuk är bra grejer trots att det är som Dredde säger, att dett kan ge ett raspande ljud när man trycker den i botten. Så är det på min men det försvinner efter en halvtimmes körning. Mvh Lardy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.