|
|
|
|---|---|
|
Halloj! Jag har en BMW e36 cabbe utan skisack och vill ta bort plastluckan som sitter där istället. Prövade att trycka på den både från kupén och från bakluckan och den rör inte på sig, sitter som berget! Någon som vet vilket håll den ska tryckas ut åt och om det bara är att vålda?Antar att man ska trycka från kupén, men tyckte mig se att någon gjort tvärtom? Tack på förhand! | |
|
Hej! Jag tittade på när bilstereokillarna trixade med min bil. På min e46 lyfte de bort sitsen i baksätet genom att rycka i framkant. Därefter fanns det en bult på varje sida som håller fast ryggstödet. När ryggstödet är avlägsnat går det enhelt att ta bort plastlådan. Jag tror det satt med skruv bara. Carl |
|
| Problemet löstes, men tack ändå! :) | |
|
När man ändå skriver "Problemet löstes", kan man inte passa på att skriva HUR det löstes samtidigt? ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Tanken slog mig, men ville gärna undvika att berätta hur jag borrade sönder plastbiten, för att sedan kunna plocka ut den tillslut... :) | |
|
Jo, det kan jag förstå men varför låta andra göra samma misstag om man sitter på lösningen. Dessutom blir forumet mer sökbart om tekniska frågor leder till resultat. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.