|
|
|
|---|---|
|
Jaha, har kort en 800 mil po Pirelli Zero Rosso och de ar nedslitna som fasiken i mitten dar bak, lite konstigt tycker jag do trycket aldrig legat under 2.8 (nu 3.1) och 95% av tiden ar det bara jag i bilen. Letar do nya dack baktill alltso, ar det nogot man ska tanka po nar det kommer till monster for att forsoka matcha dacken framtill eller? (P Zero Rosso dar) Korde po Cont Sport2 forut vart ganska bra, so kollar vall eventuellt po dem. Nogon som kort Michelin Pilot SPORT N2 eller Potenza RE 050 A ? Kor 205/50/r17 so finns inte PS2 vilket verkar vara det rekommenderade dacket. | |
|
vet att potenza har fått bra kritik!... alla bridgestone jag har kört på har varit mycket bra... drifters do it sideways... |
|
|
om du säger att du aldrig haft under 2,8 måste du haft för mycket luft i däcken där bak. alex |
|
|
Har presis kjøpt Dunlop SP Maxx til mi 325Ci, og de virker bra. Billige er de også på feks www.dekkonline.com Hadde tidligere Michelin Pilot Sport 1(har de stadig foran) og de var veldig bra! Men koster jo det dobbelte. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.