AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
6.760

Hur hög får borden i rutan vara enligt besiktningen?

Sida 2 av 2
nästa gång när han kommer så sänk ner ratten då och se vad han säger.
De
163
Devva
520i -89 E34
Sjoling: lite nyfiken, men exakt vad är det för bård du ska få ditsatt om den kostar hela 700 spänn?

/Devva
Visa användare
625
Sjoling
BMW 330CI M-TECH II
Devva: Det är ingen speciell bord. Ska dock lämna in bilen på firma och använda solfilm. Är därför priset är saftigt..
Visa användare
69
G-son
523 IM-00
Varför villman ha en bord i framrutan??
Visa användare
625
Sjoling
BMW 330CI M-TECH II
G-son; jadu. Alla har ju inte samma smak som dig, utan tycker det är snyggt med en bord i framrutan. Sen är det rätt skönt när solen ligger lågt.
Kanske för att man inte kan bli identifierad av en kamera?
Visa användare
886
bildock
z3 roadster 00:a 2.0 Siennaröd
kamera? den är väl till för att identifiera?
Fe
11
Fezoj
Bmw E30 320IK - 88
Bmw E30 325 - 89
Liknade hände mig för några år sen! Hade fått inbrott i bilen å dem slog sönder en ruta som va tonad! Så jag fick lämna in bilen å fick mer eller mindre hela bilen om tonad 3 bakre + 2 främre, givetvis mot tillägg men de va endast en bråkdel av vad de skulle ha kostat annars.. dem sätte de mesta på försäkringsbolaget! Men iaf.. hade även en board i framrutan å en regning dag blev jag stoppad utanför snuthuset av en flygande bes. patrull...eller va fasen de nu va..! De hela slutade med att jag fick ta bort den extremt tunna toningen på framdörrarna..knappt märkbart.. och boarden och sen visa upp bilen på bilprovningen! Snutten mätte med ett liggande A4:a ark minns dock inte hur han mätte men tror de va från ratten! De ska tilläggas att boarden va inte långt ner på rutan inte på något sätt i mitt synfällt! Men dessa snutar klagade på allt..tom min vinge(påminner om E30 M3 vingen med kolfiber läpp) att den kunde peta ut ögonon på folk m.m m.m! Ibland har man bare otur!! Vingen blev för övrigt snodd uppe i Sthlm förra året! Gissa om jag vart sne då? =/

Tja å hej!

"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts."
Visa användare
625
Sjoling
BMW 330CI M-TECH II
Ibland har man otur och åker på mega-petiga poliser. Vissa klarar sig i 4 veckor, andra 4 år. :/
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.