|
|
|
|---|---|
|
Har haft en del funderingar på att stripa min tobagoblå 840 Tex Kromblanka tribelmönster på sidorna tillsammans med lite reklam för mitt företag i samma kromstuk Är samtidigt lite nyfiken på hur mkt lacken kan ha skadas när jag sedan troligtvis avstripar den? | |
| Vill du verkligen göra de så... Men personligen så tycker ja de e en mkt dålig idé på en så snygg bil.. Vill du göra reklam så skulle ja satsa på en mindre och diskretare dekal, så länge de e en fräsch bil så drar den ögon till sig oavsett. | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Mina ögon skulle i vilketfall inte falla på en tribalstripad E31:a,men däremot skulle smilgroparna göra sig påminda med ett följande fnys efter! Låt den var ostripad tycker jag! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Jag trodde detta med att stripa 8-serien skulle medföra en hetare debatt... :o) Det är ju lite så att all märkning för företag osv. som syns är reklam för företaget vare sig folk skakar på huvet eller ler, fast jag vill inte heller förstöra charmen med en stilren bil i onödan... Jag skaffar en långarmad T-shirt med tryck på armarna och troligtvis bara en liten men synlig dekal på sidkjolarna framför bakhjulen. Tack för synpunkter , när Patrik beskrev sin troliga reaktion så kände jag jävlar i min själ igen mig - blev lite avgörande kan man säga ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.