AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.004

Hämtat min z3

ca
130
carpenter
Z3M Roadster -97
Vil bara säga att jag blev z3 ägare igår, perfekt helg att köra öppet. Idag skall den tvättas och vaxas Jipppi nu är de sommar
sa
9
sampe
Z3 Roadster -00
Grattis, skaffade själv en Z3 för två veckor sedan som jag putsar och fixar med inför sommaren, men denna helgen blir det att glassa :)
Grattis till er båda

\\\Linus
bo
190
boopidoo
Z3 2,8 Roadster -98
Skaffade min första Z3 för ett par veckor sedan också... helt underbart! Det är även min första BMW och jag måste instämma att det är en speciell känsla.
Visa användare
517
Rollebolle
Z3 roadster 3.0 01
Inne på min 3:e vecka som z3 ägare och visst är det z-väder i helgen.

Limpsson; Hur har det gått med din kompis z? Har han börjat få ordning den efter vandaliseringen.
har varit grymmt sugen på z3 länge nu men tyvärr itne blivit något köp så nu e man grymmt avis på er :( hehe .. bara att gratulera i alla fall
sa
9
sampe
Z3 Roadster -00
Ja det var underbart idag, var ute och körde i näset och långedrag i Göteborg, helt kanon!
BMW_jerry: bara att slå till, olsagbart med cab i detta vädret.
ca
130
carpenter
Z3M Roadster -97
Håller med sampe, bmw jerry det är bara att köpa! det är så jävla kul med cab på våren alla som åker får ett jätteleende . : )
Rollebolle nja jag vet inte dom håller på att dividera om lackningen

\\\Linus
Var även jag och hämtade min första Z här om veckan. Lyckades galant att tajma in snöslasken den 9/4 när jag skulle hämta bilen. Så det blev 23 extremt lugna mil på blankslitna 265or. :P
ca
130
carpenter
Z3M Roadster -97
Zlurc.

Var det du som roffade åt dig den blåa schnitzern i Falun?
Carpenter> Japp!
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Får man fråga vad slutpriset blev ?
ca
130
carpenter
Z3M Roadster -97
Jodu Zlurc inte var det mkt kvar av dom baksulorna kan inte varit kul att köra i snö med dom. Du skulle ha låtit mig köpa bilen istället, jag försökte få köpa den men säljaren var en hedersman och ville hålla den till dig.

Hittade dock en annan så jag är inte ledsen längre!!!

: )
Carpenter > Japp, halt som f-n! :P Men det gick vägen ändå.
Droppade ett powerpost till dig förresten.
gu
219
gunsnroses
Z3 3.0 Coupe -02
Grattis! Hoppas man ser den på någon träff i sommar!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.