AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
915

Vad tycker ni om denna M3a?

behrozosogh
Hej!

Länk

vad tycker ni om denna?
nån som har kollat på den?
nån som har erfarenhet av handlaren?
vad tycker ni om priset?

enligt handlaren är den i toppskick.fullstämplat servicebok i bmw i tyskland mm.

vill veta vad ni tycker?

Tacksam för svar!

Catch me if you can..

De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn
Visa användare
230
lalle83
M3 Coupé 3.0 -94
Vet inget om bilen å inte om säljaren heller, men jag tycker den verkar ganska dyr för för dom milen.. gav bara hälften för en -94, 2 ägare mm... Iofs en cab men priset e enligt mig för högt.. Ser dock väldigt fin ut!
///MVH Johan
hampe m3
Ser oerhört fin ut, lite "tokig" färg på en 3,2, ungefär som en storil på en 3.0 men det e bara min ringa mening.
Visa användare
77
zesy
M3 Coupé -96
528i Touring -99
523i Touring -06
För dyr!!! Jag tycker inte nån M3 E36 är värd dom pengarna..anser jag, tycker priserna har sjunkit så pass...ska vara nåt extremfall isf
Nu är ju även den nye M3:an på intågandes också..
Anrs ser den onekligen riktigt fin ut får jag väl säga

///Henrik
zesy:

Det verkar fakist som att priserna på E36 M3 håller på att stiga, gör du en koll på någon begagnat sida så tycker jag att dom ligger lite högre nu än för nått år sen, och kollar du dom tyska sidorna så får du betala rätt så friskt för en vagn som har en ~10k mil bakom sig osv. Men det kanske bara är så nu då sommaren är på väg =).

Men för att hålla sig tillämnet så, tycker jag att det är för mycket pengar med tanke på milen och inte sv-såld, dock fint med två ägare.
..Visst är den avusblå ?, och inte estorilblå, hur gick det till ?.

Mvh
hampe m3
pontus_onelove: individual troligtvis
Go
750
Goldcom
328iA M-Sport -13
911 Carrera 4 GTS -18
På tal om dyra M3:or kolla in denna: Länk
Mycket möjligt att priserna iaf har stannat upp lite men jag skulle aldrig lägga så mycket pengar för en E36:a. bättre isf att köpa en 94-95 för dryga 100' och sedan ev spara de resterande pengarna till reparationskostnader.
behrozosogh
så ni tycker inte att jag ska slå till???

Catch me if you can..

De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn
hampe m3:
Där har du nog rätt!

behrozosogh:

Det är väll upp till var och en!, Hur mycket man är berädd på att lägga.
Enligt mig så finns det igentligen inget "rätt eller fel". Jag utgår nu från den här bilen, och inte något extremfall!.

Mvh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.