|
|
|
|---|---|
|
Någon kommentar till priset på denna? Länk Hur mycket kan man realistiskt få ner priset på denna bil? | |
| Verkligen ingen som har någon kommentar? Jag tycker det verkar mycket p.g.a. miltalet, men å andra sidan så är ju bilen verkligen välutrustad. | |
|
Jag håller med om att det känns mycket, just med tanke på att den rullat en bra bit. Men även med det höga miltalet är det frågan om en svensksåld 330xdmt -03 med den utrustningen inte ligger på så höga nivåer. Många avskräcks nog av milen och den torde därför inte vara helt lättsåld så visst prutläge borde finnas. // Erik |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Miltalet gör det svårt att bedöma priset, men jag är mer inne på att det är billigt! Hittar du verkligen någon annan snarlik bil billigare? Just kombinationen av M-sport och xd är väldigt ovanlig. Jag tycker det låter som en kanonbil, men tänk på att den inte är lättsåld i andra hand. Egentligen är det underligt, den bilen kommer att hålla lika många mil till utan några som helst problem.... Fast en viktig sak framgår inte. Är det 204 hk eller 184 hk? Det skiljer nog 10-15 lappar mellan de motorerna. mvh Johan |
| Det är tyvärr 184 hkr motorn. Ja jag håller med, bilen är väldigt välutrustad men har gått mycket. Vad tror ni är ett realistiskt pris? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.