|
|
|
|---|---|
|
Detta är ingen reklam, vill bara poängtera det. Köpte nya strålkastare, angeleyes xenon, till min bil, 520 1999, pga fukt i de gamla. Skickade efter från företaget Sweden Auto Lights. Betalade i förväg och fick leveransen efter två dagar. Drygt 3000;. inkl. frakt. Har inte mekat, monterat eller servat en bil på över 15 år. Kunde, trots detta, utan svårare problem montera och installera de nya strålkastarna. Resultatet är MYCKET bra. Bilen är rentav vacker. Mina söner, 17 och 20, bekräftar detta. Vill tacka för det trevliga bemötandet från företaget och Henric Elmehagen som inte alls tog illa upp när jag ringde och behövde viss support angående installationen. Huruvida produkten är "hållbar" återstår att se, men företaget och Henrik är i vart fall höjda över alla misstankar. Tack för ordet. | |
|
handlade med av henrik för bara några veckor sedan. Funkade bra o de hela gick snabbt. Däremot har jag polare som haft lite små krabb men så är det tyvär. Ingen är felfri,inte ens de större firmorna. Tumen upp från min sida dock. |
|
|
Hej Dylan. Kollade på deras sida. Hittade nån modell för runt 4400kr. Var hittade du dina för drygt 3000;. inkl. frakt? |
|
|
Länk |
|
| Ok, intressant. Men det ser ut som dom inte hade dom "räfflade" ytterkanterna vid blinkersen. Har jag rätt? | |
Mattias_johan |
Tycker inte priserna va något vidare och efter alla problem folk har haft med det här företaget så hade ju jag valt ett annat företag med både bättre priser och service. |
|
Mina är kromade invändigt och, jo, med "räfflade" yttersidor. |
|
|
Jiipee: jag köpte de svarta,de har ej några räfflor på ytterkanterna. Har en bild i mitt galleri. |
|
| Passar dessa även till "nyare" E39:or? dvs 2001 och nyare.Mattias_johan: Vart då!? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.