|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag köpte min första BMW i höstas, och det är min 3e bil, så jag har inte så mycket kännedom om man säger så... Denna bilen satt det sport/M3? speglar på i stället för originalen. På originalen finns det 4 kablar, svart, vit, blå samt brun. Dessa justerar ju vinkeln på spegeln, och det fungerar fint. Nuvarande sportspeglar finns det 3 kablar på. Svart, vit samt blå. Det sitter blinkers i speglarna då detta är en importbil, och blinkersen är kopplade till svart och vit kabel, och sedan vidarekopplade med spearat kablage då det inte finns blinkers med i originalkablaget. Det jag funderar på är vad den blåa kabeln är till på sportspeglarna? Den kan la knappast räcka för motorjustering iom att original har 4 kablar utan att ha blinkers. Kan det vara till värme? Om den är till värme, går det då att koppla in den till ett av de 4 stiften i originalkablaget, eller används alla 4 för motorstyrningen? Bilen har inte stolsvärme, så det kanske inte finns spegelvärme i? Hoppas ni förstår vad jag menar, tacksam för svar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.