|
|
|
|---|---|
|
Är det någon mer en jag som längtar till BMWCS träff den 5 maj undrar om det blir en del coupér där ? Har aldrig varit på bmw träff men ser fram emot det verkar som det blir många olika aktiviteter typ utställning bankörning med mera vi hörs där om inget annat!! | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Oohh jaaa! Jag har laddat redan i över en månad med slutfinish!!! Det sista blir klart den 28/4....lack av sparklådorna,då jag har gjort en totalsanering av underredet!! Måndag besiktning,Tisdag. trågpacknings byte, mitten av nästa vecka kommer mina BBS rs tillbaka från polering, och den 28:e så ska den in på lack...får se om slutröret på det rostfria 3" kanske kan tillverkas innan den 5:e med! Min E24 M-coupe lär du i vilket fall se den 5:e...både på bana och utställning! ;-) Dessutom tror jag att hellboy dyker upp med sin dunderfina E31 Csi, han vill ha tillbaka bucklan han missade förra året! ;-) MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
| Ställde på bilen idag och åkte igenom bilprovningen med flaggan i topp så nu är det bara en lååång väntan till Mantorp kvar... Körde lite banracing i södra länken för att få in lite Mantorps känsla ;) | |
|
Hej! vilken buckla vill han ha tillbaka ? van du föra året? Jag skall byta vindrutan på torsdag kostade 9650:-skall betala 30% det blir nog jävligt fint! hoppas att jag kan ge er en match om bucklan;) ! MVH Stefan |
|
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
M8! Hellboys bil vann förra året,men var inte kvar vid prisutdelningen varav den senare föll i mina händer! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
m635! Var det priset för finaste coupen? är bilarna indelade i olika modeler på utställningen ? grattis till priset föresten!! skall bli intressant att se din e24! MVH Stefan |
|
|
m635! Var det priset för finaste coupen? är bilarna indelade i olika modeler på utställningen ? grattis till priset föresten!! skall bli intressant att se din e24! MVH Stefan |
|
Japp!, finaste 6-8serie! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
| Kommer med största sannolikhet ner men utan min M5a då jag sålt den :( | |
manonegro |
Finns det någon oficiell sida med mer info om mantorp träffen ? |
| Tid? Plats? | |
| Är nån från västerås/eskilstuna ( elr ska passera de där städerna) som ska dit? Då kanske vi kan åka tillsammans...?? | |
|
Mer info om Mantorpträffen hittar ni här: Länk BMW Club Schweden-BMW SportClub |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.