|
|
|
|---|---|
|
Hej behöver lite hjälp Hade planerat att byta ut baslådan i bilen. Bilen i fråga är en e46 323ic med harman/kardons stora ljudpaket. Har hört att man kan omvadla högnivå till lågnivå. vill helst inte dra ut orginalstereon och lödda vilket jag sökt mig till här på forumet. Det jag hade tänkt (om det är möjligt) är att klippa kablarna till baslådan i hatthyllan skarva på en omvandlare och sedan då koppla in det i en aktiv baslåda. fungerar detta tro? hur gör jag sedan med remotekabeln för så att baslådan inte sedan är på helatiden. har ni några andra lösningar får ni gärna skriva en rad :) tacksam för svar /Mvh Daniel | |
| hittade även mer information om att baslådan bak har ett separat slutsteg bak själva plastkåpan. någon som isf vet hur kraftigt detta steg är och om det går att driva en passiv baslåda typ en 8-10" bas. vill som sagt inte ändra klippa o ha mig förmycket med orginalsystemet utan bara byta ut den befintliga baslådan mot något annat med lite kraftigare bas som inte skrammlar sönder hatthyllan :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.