|
|
|
|---|---|
|
Vad kan tänkas få för en 328 Ci från år 2000. Från när den var ny: * Tillverkad vid årsskiftet 2000 * Import Aug 2000 * 13000 mil * Cosmossvart metallic * Manuell * El-Sportstolar med minne * El-glas sollucka * Parkeringsensorer bak * Däcktrycksensorer * DSC * El-solgardin i bakrutan * El-uppfällbara backspeglar * BMW Alarmsystem * Xenon * Regnsensor * CD * HiFi soundssystem Samt lite som jag själv har fixat med den. // M.V.H. Daniel | |
|
Kan väl tilläggas att den har: * 18" CSL från USA * Eisenmann Race-avgas med soundrör * Sportfilter * Sänkt chassi * Frontläpp på frontspoilern (ovanlig variant) * Tonade rutor runt om * Vita blinkers samt LED-baklampor Ser mycket fin ut både invändigt och utvändigt. Länkar till en bild: Länk // M.V.H. Daniel |
|
| akta dej bara för nån snubbe som hejetr yusif eller nåt sånt han kommer vilja köpa den för 60 tusen hehhe, riktigt fin bil du hade | |
|
blackmanswish: varit utsatt för honom eller? =) // M.V.H. Daniel |
|
| inte jag själv men en kompis heheh han va så förbannad att han va tvungen o sckika mailet till mig som han fått från han, fattar inte hur folk egentligen tänker hehe, | |
| förästen du har ingen bild på din front? som man kan få se | |
|
här har du en bild på frontläppen: Länk // M.V.H. Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.