|
|
|
|---|---|
|
Är på gång att byta till mig en 323 Touring -97, 24000 mil. Undrar var en sådan ska ligga i pris, har fått följande info om bilen via mail: ¤Svensksåld ¤Servo ¤5 st nackstöd ¤elhissar fram ¤ASC (Antispinn) ¤Fjärrstyrt centrallås (Inkl. original nycklarna) ¤BMW Original larm ¤Rails ¤Dimljus ¤Blaupunkt CD/Radio ¤Lastskydd/lastnät ¤15" och 17" Aluminium fälgar - Nya sommardäck (Rullat 2 månader) på 15" samt 1 säsong 17" (M3) ¤15" plåtfälgar - Dubbade vinterdäck (Rullat 1 säsong) ¤ABS ¤AC/Klimatanläggning (2 zons - stora acc´n) ¤Besiktigad utan anmärkning, Januari 2007 ¤Mörkblåmetallic ¤Nedlackad ¤Manuellt 5 växlad ¤Drag ¤Checkpanel (lilla, med utetemperatur) ¤Komplett ifylld servicebok, 24´145 mil ¤Ljudanläggning - Stora pkt. med högt. i taket. ¤M-sport sänkning (från fabrik) ¤Vita blinkers runt om. ¤Angeleyes fram ¤Nyservad med alla oljor och filter. Inkl. kupéfilter (Mars 2007) ¤ Nya bromsskivor (Brembo) och belägg (Ferodo) på alla 4 (Mars 2007) ¤ Nya länkarmsbussningar fram och bak (Mars 2007) Skulle isåfall byta den mot min Passat 1,8T kombi 15000 mil som jag har på annons med bytesvärde 65000:- Känns som att BMW:n skulle vara värd lite mindre med tanke på milen...(24000mil) | |
|
Känns som en bil mellan 45-55'.. Mvh Janne. |
|
|
Ungefär vad jag känner oxå, har kollat på Blocket.se på liknande och där ligger likadana bilar på 60-65. Fast då har de rullat max 20', finns ju inga långmilare... Har kollat efter 328:or oxå men konstigt nog verkar det som att de ligger ngt lägre i pris än 323!?!! Men är den inte värd mer än 55' tror ni? God said: Let there be a Beemercommunity!!! |
|
|
Tja,det beror ju bl.a. på hur vagnen ser ut i "verkligheten" när man synar den..Men>>Tycker själv att om den ska vara mera värd än cirkus 55',så borde den ha haft sportstolar+skinn också..Gärna mv+kupéuttag också :) Bra "hur som haver" är att den har dragkrok anser jag.. Mvh Janne. |
|
|
Well.. Jag har ju en lägsta gräns på min kärra på 55' så om han vill byta tror jag att jag går med på det. Keep U informed! God said: Let there be a Beemercommunity!!! |
|
| jag tror 40-50! | |
|
Dåså... Blev ingen bytesaffär, killen gick och sålde bilen istället. Tänkte bara meddela att han fick 57000:- för den. Så om någon är intresserad av en Passat kombi kan Ni ju höra av Er ;) God said: Let there be a Beemercommunity!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.