|
|
|
|---|---|
|
Monterade vindskyddet för första gången idag (blir lite kallt om öronen märkte jag). När jag sedan skulle fälla upp suffletten upptäckte jag att man måste demontera vindskyddet igen! Gör jag fel eller? Det borde ju gå att behålla vindskyddet på med suffletten uppfällt?! /Touchdown | |
|
hmm...de har ja aldrig märkt..har cabbat upp med vindskyddet monterat...både uppfält och nerfällt, aldrig haft problem... |
|
| Något knas verkar det vara i Din montering av vindskyddet. Jag har en E46 med vindskydd, vilket fungerar utmärkt. | |
|
Tror jag fattar nu. De bakre "vingarna" påvinskyddet ska alltså ligga _under_ locket till suffletten, inte ovanpå? Är det så? /Touchdown |
|
| Stämmer, vilket även fungerar som stöldsäkring. | |
|
OK, nu funkar det som det ska. Väldig skillnad med vindskydd! Möjligen drar det in lite avgaser? eller också är det närheten till Stockholms-"naturen" :-)! Tack för råden! /Touchdown |
|
| är det nån som har nån länk hur vinskyddet ska vara monteret på en E46:a mvh | |
|
Mirza Är busenkelt faktiskt. Sätt dit vindskyddet i panelen på sidorna, lägg det på plats och gärna nedvikt. De små pliggarna ute på bakkanten lägger du mot cablocket. Öppna locket, vindskyddet faller ner, stäng locket och pliggarna ska liksom klämmas fast under locket. Niklas Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.