AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.222

Snabb HJÄLP ang vinge e46!

Visa användare
39
ragnar
Bmw 328CI -99
Hej har köpt en liten vinge i böjbar plast som finns att köpa för 600kr till min 328 e46 ci. men jag tycker den är lite kort... Och frågan är är bakluckan på 46 4D kortare än på e46 ci 2D. tcksam för snabbt svar
Ko
257
Kolvsallad
325iA Touring -09
Z4 M Coupé -06
Jupp Cupan är bredare i karossen än sedanen, även längre och lägre.

Visa användare
39
ragnar
Bmw 328CI -99
japp märke det när jag satt på den idag den var för kort :(
Ex
940
ExHonda
325i Coupé -94
528i Touring -97
Vet någon om någona av dem vingarna (2d eller 4d) fungerar på en E36 coupe? Tycker vingen är aldeles lagom, vill inte ha på ett stort as.
Och kostar dem 600kr hos bmw eller är det andra återförsäljare man får dem till det priset?
ExHonda, Jag har sett ett antal E36:or som har haft E46:ans lilla vinge, så antagligen så passar den (?) jag kan dock inte svara på din andra fråga, men har sett ett par annonser på Blocket där dom säljer dom typerna av vingar !
Visa användare
39
ragnar
Bmw 328CI -99
Jag tror att dom där billiga som man kan köpa på blocket för 600 kr är typ sånna som man kan köpa på danmobillitty för 499kr.. Men www.styletech.se kommer få in sånna för 599kr bättre än dom andra vingarna på blocket..
De på danmobility är bättre än de på blocket. De är i plast och inte gummi. De är formgjutna och inte bara kapad metervara som de på blocket...
Slajf
Vet någon om vingen från danmobility passar min BMW E46 Sedan Årsmodell 2002. På deras hemsida står den att den är avsedd från 1998 till 2001 för sedan.

Va hos Paulssons bil och där hade dom vingen för 1295:- + 85:- limmet.
xc
135
xc00b
E34 525ix touring
sluta snåla och köp en original så slipper ni problem..

Visa användare
39
ragnar
Bmw 328CI -99
Nån Som vet om man kan ta bort vingen som man har satt dit med dubbelhäftande tejp som sitter på mini vingarna.. eller kommer det där sitta kvar och laken där är körd??
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.