|
|
|
|---|---|
|
Har efter en tids letande hittat dom 19" fälgar med däck jag letat efter! 19"ASA Prime fälgar med fina 235/30/19 fram,och beställda nya 265/30/19 bakpå 8,5" respektive 9,5" fälgar. Var lite rädd att dom inte skulle passa bak,men efter prov montering,så dom passar perfekt på min E34 Touring. Fälgarna är lika fina på utsidan som insidan. Väntar bara på att däcken skall komma från Däck-online. Jensa | |
| Grattis | |
|
Perfekt recept på din bil...blir nästa svartsjuk,har trånat efter dessa fälgar ett tag nu...skulle vara jättekul om du kunde lägga upp lite bilder på bilen sen när du fått dom på plats... mvh Jonthe |
|
|
Jo jag skall försöka få in lite fina bilder på bilen,hoppas at få däcken i morgon Fredag. Jensa |
|
| Tror säkert det ser kanon ut var själv sugen på sådana förra året! Men det var tillverknings fel på alla Prime från fabrik sas det !!! Dom blev ovala! Är det felet borta nu? | |
|
Det verkar så,mina är stt o maskin och kollade så dom inte är skeva eller så. Man kan förstå att dom är känsliga,med tanke på att dom är grymt lätta,tror att bakfälgen väger endast 6,5kg,då det är 19"9,5" fälg. Jensa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.