|
|
|
|---|---|
|
Snart dags för "En dag på strippen". Är det nån som har koll på vad/vem/vilka som är på väg dit iår? Vs Motors värsting M3:a är väl bara en våt dröm och inge man lär få se där eller? | |
|
tja... Man brukar kunna se på bilsport.se vilka som e anmälda till "eventsen" men verkar som sidan inte klar ännu... Mvh Jonthe |
|
|
Över 610st anmälda till strippen/utställningen den 19Maj i Emmaboda. Anmälda är bla "Syclonerobban" "Jocke It`s fun" mfl lite kändisar. Förhoppningsvis dyker det upp ännu bättre bilar än förut nu när den nya strippen deltävlingen "snabbast i Sverige" börjar på Emmaboda och håller på tills allt avgörs i STHLM. Hoppas på uppehåll iår så att det inte regnar bort. |
|
|
+800st anmälda till Emmaboda. Verkar som om intresset härinne är på topp! =) |
|
|
Som vanligt kommer jag förbi och kikar in eventet, varning till alla som kör väg 25 Polisen STÅR där, kör lagligt så kan alla köra till jobbet på måndag också :) Mpower |
|
|
Jag ska oxå köra dit! Tokmeckar sen förra veckan då jag blåste toppapackningen. Nu är gamlingen körbar igen! Ska bli skoj att testa strippen! MVH Sandor S. |
|
|
Öh! "Gamlingen"! Jag menar denna gamlingen!Länk MVH Sandor S. |
|
|
Det var en rätt så lyckad dag me många bmw bilar som körde å ställde ut...synd att regnet kom sen på eftermiddagen... Niklas Olsson |
|
|
Bilder. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Fina bilder som vanligt Micke!! Niklas Olsson |
|
|
Finns redan en massa videoklipp på Garaget. Mvh, Jan. |
|
|
Jag var där med min 540. Stog i anslutning till en gammal röd och svart porsche ;) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Jag körde tre repor innan det började regna! Villka byggen det finns! Undrar hur mycket pengar det stod inne på området? MVH Sandor S. |
|
|
BMWiggen: Många miljoner blir det. Speciellt om man räknar alla timmar som är nedlagda på alla byggen. Såg din bil ett par ggr när du kom tillbaks från banänden. Riktigt ball! ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.