|
|
|
|---|---|
|
Tjenare. Ja har en fälg som är ganska skev. Är de någon som vet en verkstad som håller på med fälgar å kan fixa mitt problem.? Tacksam för svar. ¤Bergh¤ | |
|
INTERA i Stockholm http/www.intera-sverige.se |
|
|
Aluminiumsvetsaren i Karlstad fixar det också. Skickade en fälg dit och det blev riktigt bra. |
|
| mörarp i skåne utanför helsingborg..mycket duktiga.... | |
|
Tack för tipsen. Klarade faktist av problemet själv. Satte upp fälgen i en stor svarv på jobbet å letade upp stället där fälgen tryckts till. Åså tog vi och slog med plast klubba. De blev riktigt bra. ¤Bergh¤ |
|
|
Bara du inte fått sprickor i fälgen, har för mig att proffsen värmer upp fälgen innan den riktas. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Hehe, proffsen snackar säkert bara. De gör nog som Bergh de med, skruvar fast skiten å drämmer till med bautaklubban Allan. Själv är bäste dräng. |
|
|
Jo ja har också hört att dom värmer, fast de måste vara om typ fälgen är fyrkantig. Nu så var ju min fälg inte i de värsta fallet. Fast fälgarna är hemmst mjuka måste ja ta å medge, skulle man råka tappa en fälg så blir den typ kass om man inte riktar den. Ps: Detta är "INTE" av egna erfarenheter.=) ¤Bergh¤ |
|
| Nån som vet nån firma i närheten av Linköping som riktar fälgar. Har två BBS-fälgar som fått sig en omgång. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.