|
|
|
|---|---|
Anders Wängström |
Finns det några här ifrån som ska till Knutstorp??? Jag bor i gbg och tycker det skulle vara kul att åka ihop med flera bmw tokar. Hör av er ni som bor i trakterna o på vägen ner! Kan ju alltid mötas upp nånstans ??? Eller??? Ju fler vi e ju roligare! Han är inte stor men han är snabb!!!!! =) |
Anders Wängström |
Skälvklart menar jag bmw träffen den 28/4 på knutstorp =) Han är inte stor men han är snabb!!!!! =) |
|
Jag är sugen Anders. Bor i GBG också. Kanske har sålt bimmern då iof så får lifta upp men inget säkert ;) |
|
Anders Wängström |
Sålja Bimmern???? Är du från vettet eller?? =) Han är inte stor men han är snabb!!!!! =) |
| Blir andra bimmers efter plugget kanske ska sticka till staterna ett år känns som det är onödigt att den samlar damm hemma ;) | |
Anders Wängström |
Ok jag förstår! Finns säkert plats för er oxå om ni vill hänga på till k-torp. Vi blir nog ett par bilar ner. Han är inte stor men han är snabb!!!!! =) |
flimbo |
Jag ska oxå ner till Knutstorp bor i Falkenberg så hör av er om när ni ska köra så hänger jag på |
| Verkar dock klent intresse från gbg folk än så länge. | |
Anders Wängström |
Instämmer med dig acey!! Finns nog för mycket vo_l_o här tror jag Han är inte stor men han är snabb!!!!! =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.