|
|
|
|---|---|
|
När våren börjar göra sig påmind brukar bilintresset för min del om möjligt bli ännu mer intensivt, och nu börjar jag bli sugen på nya fälgar. Idag har jag 17" AC Schnitzer-kopior som jag verkligen tycker är supersnygga, men de jag har siktet inställt på nu är ännu läckrare... Så här ser bilen ut nu: Länk Och här är fälgarna jag är sugen på, 18" AC Schnitzer-kopior de med, photoshoppade på bilen: Länk Nåt att satsa några lusentappar på, eller? Johan i Lund Sechs macht Spass. Coupén: Länk | |
| Mycket snyggare imo men beror på hur mycket det kommer kosta dig såklart :) | |
| riktigt fett med 18" på cupen.som sakt priset lär o vara några tusen lappar.men man får det man betalar för... | |
| Ser grymt trevligt ut! | |
|
Priset för ett fälgpaket (med däck får man väl hoppas) balanserat och monterat på bilen är 8500 kr. Man kan ju alltid hoppas på att det går att förhandla lite om priset... Johan i Lund Sechs macht Spass. Coupén: Länk |
|
| go for it! | |
| Väldigt fina fälgar! Beställde såna i 19" för några dagar sen, förväntas få dem om ca 2 veckor. | |
|
CrashworkZ: Var köpte du dem? Vad fick du ge för dem? Johan i Lund Sechs macht Spass. Coupén: Länk |
|
| Jag har samma färg på bilen som dig Travel-In-Style och har tänkt mig samma fälgar :) Men tiden får utvisa vilka det blir då det inte är aktuellt med nya fälgar för tillfället.. | |
|
Jag har 4 såna här Länk helt nya, till salu, till 3-serien, om nån är intresserad. 1500:-/st BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.