|
|
|
|---|---|
|
Hur ser man att en bil är en individual bil? Fårgan ställs därföratt jag är intresserad av en M3:a som säljaren säger är en individual och det enda jag kan lägga märke till är att den har svart innertak och är bostongrön vilket jag aldrig har sett på en m3:a. /Persson | |
|
Att en bil är "individual" ser man helt enkelt på att den är individuellt utrustad :-) Det vill säga, den har en färg som inte är standard (tex den otroligt snygga LeMans-blå till M5:an) eller en klädsel/inredning i material och färg som inte finns med i standardkatalogen. Svart innertak tror jag inte räknas som "individualutrustning", möjligtvis färgen? |
|
Crusty |
ha! Då har jag en individual då? Perfekt! Har aldrig sett nån som har samma färg som jag! Har "Sonderlack" men har aldrig riktigt fått fram exat vad färgen heter. dom flesta säger RS-blå. "The Blue BMW" |
| Det går inte att t.ex. läsa i några papper om bilen om den är en individual? | |
| Det ska finnas en skylt eller klisterlapp i på ett av dämpar tornen fram. Sitter på passagerar sidan på min M3 individual .Finns int eden är det inte en individual | |
|
QUAD: ok....jag får kolla det, men jag tror inte att det satt nått där faktiskt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.