|
|
|
|---|---|
|
Länk Suget efter ännu en 7-serie blir bara större och större BMW CS #5139 | |
| satans verk!! | |
|
ser man på vår gamla 740 rullar än o verkar va lika fin som när vi ägde den faceliftad o snygg har den blivit med =) kan säga att för den som vill ha en superfin 7a är den verkligen fin... |
|
| kanon fin.härlig flaggskepp måste jag säga... | |
|
FIIIIN!!! Jag får nog lacka om min (silver)!!! Mycket trevlig färg! Joel GrosseKraftwerk |
|
| De fälgarna är nog de som passar bäst till E38:an. Färgen var också mycket snygg. Men beige instrumentbräda är verkligen inte snyggt. | |
|
"satans verk!!" Jag trodde BMW AG byggde bilarna... :-) Mkt fin bil, passar utmärkt i röd-metallic. |
|
|
Jo, det ska bli spännande - en kompis ska kolla in den på måndag. Han jobbar hela helgen.... /Magnus Min E24: Länk |
|
|
Haha Bones... Mycket fin! ///M POWER - När du älskar att köra! mvh B-O |
|
|
Är den i lika fint skick i verkligheten så är det en höjdare. Ska genast åka till färghandeln och köpa färg och pensel. Jag vill också glida runt med calypso. Mvh Mikael |
|
|
den va inte dum! påminner lite om min, om man bortser från färgen förstås. verkligen jättefin! |
|
|
KÖP ! ( innan nån annan hinner före ) |
|
|
Nästan precis som min jag köpte förra fredagen :) Dock saknas vita blinkers och lite annat smått än så länge. Pärlan: Länk |
|
|
Hehe Kompisen ringde just o tjoade i telefon - han köpte den:-) Ska försöka få med honom upp till Götaplatsen nån fredag framöver... /Magnus Min E24: Länk |
|
|
Den färgen är ju verkligen att föredra på en E38. Ser verkligen bra ut! //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.