|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
|
Tobias: Kanon med bilderna, det gjorde du bra! Vad säger ni, ska vi ses på onsdag eller ska vi vänta till den 1/5..? Det där med att radera reg.nr kvittar för min del så du vet. Länk |
|
|
Tja! Tackar tackar! =) Man gör så gott man kan :-/ Vi kan väl ta 1/5 eller kanske någon dag där på! Det skall vara en dag då alla kan ses rätt så tidigt. Då kan vi antingen skita i brostugan och filma, ta en fika etc. Eller glida in på Brostugan (någon kan stå å filma oss) =) och sedan dra ut på motorvägen. Tycker nästa träff ska heta BMWPower Movie Meet eller likn... =) Vi tar en dag som passa alla! Mvh Tobias |
|
|
- Powerkjell. Om jag syns på filmen (vilket jag undrar om jag gör, Asken och jag drog lite före karavanen) så spelar reg.-numret ingen roll. Tack för en stark insats! Mvh / Micke R |
|
|
1/5 är en röd dag vilket gör att de flesta torde kunna komma ifrån lite tidigare. Personligen vill jag gärna åka till Brostugan då jag tycker det är kul att titta på andra bilar samt hojar också. Länk |
|
|
Ni får ha så kul ni kan då! Jag fyller år och är på annan ort. (Kämpar mig dock till Sthlm på kvällen genom 30 mil av hastighetsövervakad motorväg.) Sverige är fantastisk, det vet ni va? Om man kommer ifatt en bromskloss på motorvägen och undrar om det är Bosse Batong i civila kläder är det bara att ringa Vägverkets dator och fråga vem som äger bilen! Ring 077-114 15 16 (kostar som ett lokalsamtal) och läs upp reg.numret för datorn som förstår talad svenska så berättar den vem som äger bilen. Utbildningsenheten i Kalmar Län har en Volvo - det har VVs dator berättat för mig! ;-) Så spara numret i nallen och kom ihåg! Vi mot dem! ;-) Mvh / Micke R |
|
Richie L |
Hehe rebell Micke är ifarten ;) Förresten ska du vara med på telefonlistan. Du kanske kan mail nr till mig. Kan ju vara bra att ha med tanke på tullinge och så. Vilken dag ska vi enas om att ha träff enbart för bmw power? Ska den här kommande onsdagen vara en vanlig kväll på brostugan och så tar vi filmandet den 1/5 som malte tycker. Vad sägs?? Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
Ni verkar ha det riktigt kul där uppe i 08-land.... här nere i skåne(malmö)dom flesta bmwpower typerna inte så kul mest oseriöst....(obs inte alla förstås:).. kommer till stockholm till sommaren då ska man väl se hur ni har det... ses... |
|
Dino |
När får man se på filmen då ? är den inte klar än Tobias ? M-MotorSport |
|
Den var kul att inse att min MABI 316ti hade mindre än 1/3 så stor motorvolym som Alpina B8 touringen. Mycket fina vagnar var det som sagt. Tips till nästa gång är att samlas på första parkeringen direkt till vänster efter kiosken. Den är asfalterad. Kan ju vara ide att köra varannnan vecka när BMWCS inte har sin måndagsträff så blir det lite jämnt och skönt. Trevligt initiativ Ni som ordnade. Mvh Asken Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
| 070-7121528. Det är mitt nummer det. Brukar åka på de flesta träffarna, inte bara bmw men alla bmw. Bilen är en e30 med en massa gossegjur bak på hatthyllan. | |
Dino |
Tobias kommer inte filmen att läggas upp eller har jag missat nåt `? M-MotorSport |
|
Tja! Kjelle har fixat den på en DVD-Skiva. Den blev nämligen 3.9 Gb... =( Han har inget verktyg att komprimera den med. Så jag ska försöka låna skivan när jag får tid... Det lär tyvärr dröja lite =( Är ledsen för det! Mvh Tobias |
|
Dino |
Det är lugnt Tobias ,du behöver inte vara ledsen för det ta god tid på dig , lilla jag bara undrade litte :D Ha det . M-MotorSport |
|
Vad säger ni om morgondagen då? Nån som ska till "Stugan"?? //Koffe, som förmodligen dyker upp... |
|
|
Jag kan inte.... Har på tok för mkt i skolan =( Fattar inte hur jag ska hinna allt... =( Mår så jävla piss... Allergin e icke bättre... Orkar inget. Bläääääää. =( Mvh Tobbe *Trött* |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
2000 2000 2000!!! Koffe:Möjligt att jag tittar dit. MVH Hasso |
| Hasso, du måste fan gå och plåstra om fingrarna, så mycket som du skriver... :O) | |
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Kjelle:Det var det första idag !! MVH Hasso |
netsix |
Jag väntar nog till nästa onsdag, har dottern imorgon och hon tyckte inte det var speciellt kul sist. Det räckte inte att pappa gick och myste. /netsix Länk |
Jobbar du i morrn Netsix?? MVH Hasso |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.