|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
Lassen |
Koffe och Dino ni missade racet, det fortsatte på örbyleden. B.la racade nya M3´an en Ferrari..... Annars var det mycket lyckat vid Drottningholm.... Cab förstås |
Dino |
Lassen :(( , men alla sa att det skulle fortssätta i Jordbro igen så vi stack dit men då var farbror blå där . så jag åkte därefrån efter några bilar b l a 2-3 M3 or två ferrari osv ... men de visade sig han som jag låg bakom var på väg till sin brud . upptäckte det då han stannade för att tanka o då hade jag tappat bort alla andra :(( men jaja , Lassen vart ligger Örbyleden , hur fick du reda på det då ? vi borde ha varandras nummer här i forumet tycker jag ... hoppas du hade det kul iallafall . Vem van förresten ? M-MotorSport |
|
Dino, personligen ger jag gärna ut mitt mobilnummer till exempelvis dig och de andra som kom på träffen igår. Men inte skrivet här på forumet; det är inte bara de som kommer på träffarna som läser inläggen här... Men jag har mitt mobilnummer på ICQ, liksom Koffe och Tobias. Jag önskar att jag en gång må hava min längtan att öppna garaget och släppa ut bilen på torra sommarvägar |
|
|
Tja! Tack för igår allesammans! Fantastikst trevligt! =) Visst kan jag lägga till musik å lägga upp filmen på nätet! =) Ska bli kul att se vad du filma Kjelle =) Vi måste boka upp någon dag då vi samlas vid slottet och glider runt 20-30 st bimmers, filmar som fan, kanske tar en fika någonstans o.s.v. =) Synd att det inte va någon som filma när vi gled in på brois =) Min polare stod där med sin pappa när vi alla gled in i en maffig karavan! =) Det stod en massa bredbid min polare som sa: Fan va många BMW's! Fan va coolt! =) Vi tog fan över hela plejset! =) Om vi ordnar med en filmdag så behöevr vi ju inte dra till brois, utan som sagt bara glida runt å ha trevligt! =) Tycker ni det låter som en god idé? Ha det! Mvh Tobias |
|
Richie L |
Tobbe Tycker vi ska ha en speciell glidarkväll för bara oss bmw-folk. Borde vi inte skaffa ihop en telefonlista över oss som var där så man kan hålla ihop vid rejs och träffar osv. Lätt att man tappar bort varandra. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
Richie L |
Lassen Fan att man missade det :( Hur visste du att det fortsatte där och inte i jordbro. Våran karavan splittrades ju upp efter länna. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
Lassen |
Polaren får sms´s av grabbarna grus, hade inte erat nummer annars hade jag ringt. Tyvär drog ferrarin ifrån efter 400 meter Cab förstås |
|
M3:an kanske bjöd på de sista 2 metrarna =) //Koffe |
|
Richie L |
Har ett förslag. Tycker vi ska skaffa en telefonlista över bmwpower gänget. I så fall kan ni maila era mobilnr till min mailadress så sammanställer jag en lista som jag tar med till nästa träff och delar ut eller mailar till er. Vad säger ni? Maila i så fall på bmw750ial@hotmail.com Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
Richie's förslag låter förträffligt! =) Härlig idé. Mvh Tobbe |
|
|
Powerkjell bor du i kiruna? :) Här i Stockholm har det varit sommarväglag den senaste månaden. |
|
|
Hej igen! Nu har jag laddatupp och tagit bort regnummer på bilderna. Fick ta bort på 39 av 69 bilder. Tog runt 2 timmar att ändra bilder och laddaupp. Personligen så tycker jag att man förstör hela bilden då man tar bort regnummert, men men eftersom vissa inte vill så gör jag som de säger. Har dock original bilderna på datorn. Om ni vill ha dem så föreslår jag att ni tar dem via ICQ eftersom en bild är från 500-800kb. Nu när jag laddade upp dem så kan man tyvärr inte få större än 640*480 så kvalitén är lite halvtaskig... =( De som är bäst är på 1024*768. Vill inte verka tjatig men kan säga att jag inte kan ta bort reg-numren på filmerna som vi håller på att regigera =) Men det hoppas jag att ni fattar. Dino: Ska försöka att framkalla korten... Vill du ha bilderna från förra träffen också??? I såfall blir det 93 bilder =) Undrar vad det kostar *ler* Här kommer länken mina vänner! Länk Hoppas det smakar! Mvh Tobias |
|
|
Player>> Jag är iofs lite insnöad, kanske... Nej, men bilen står i Älvdalen =( Jag får vänta till den 9 Maj innan bimmern återses. MVH KJELLE Jag önskar att jag en gång må hava min längtan att öppna garaget och släppa ut bilen på torra sommarvägar |
|
|
Hej, Det var första besöket vid Brostugan för min del och kan bara säga att jag är helnöjd. Först BMW träffen med alla goa beemers, samt Brostugeparkeringen! Maxat! Kommer givetvis att dyka upp vid fler träffar, bara det blir lite varmare så! /foo (som fortfarande inte hittat sina backspeglar) |
|
|
Faaaan !! Att man missa det här. Jobbade sent i Onsdags. Man blir ju avundsjuk, får inte missa nästa vecka. Mycket fina bilder Hur dax möts ni upp 18.00 eller 19.00 På återseende Kimpa Familje Racern |
|
Dino |
Oj oj oj ,,, bättre kunde det inte ha blivit "med bilderna" , då får vi väll alla tacka Tobias för den insatsen då :D , Tobias , angående korten så kan jag väl välja några så att det inte blir allt för många eller ? M-MotorSport |
|
Hehe det e lugnt! =) Jo visst... välj ut några å maila mig vilka du vill ha. Nästa gång kan man kanske plåta alla bilar invändigt också! =) Mvh Tobias |
|
Richie L |
Bilderna vart mkt lyckade. Tack Tobias! Har tillkommit en del namn på telefonlistan nu. Den här listan är tänkt för dem som har varit på dem senaste två bmwpower-träffarna och är till för att vi ska kunna hålla ihop karavanen och kunna hålla ihop vid rejs och sådant. Tar endast med dem som är och planerar att vara aktiva och komma på dem flesta träffarna. Har du inte varit med dem senaste gångerna men tycker det verkar roligt och vill vara med. Kom med på nästa träff och säg hej så lägger jag till nr till listan. Mvh Richard Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
- Tobias. Stark insats från din sida! Bilderna ger ett stort mervärde av en liten sammankomst! Tack också för mödan med att sudda reg-skyltar. (Jag uppskattar det!) Mvh / Micke R |
|
|
Micke R>> Vill du ha med din bil i filmklippet? Jag frågar eftersom det blir för mödosamt att radera regnumret på alla bildpunkter i ett filmklipp. MVH KJELLE |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.