AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
3.051

BMWPower-Träff 17/04-2002 "Drottningholm"

Sida 2 av 6
Mi
542
Micke R
328i -98
- Richie.
Jag skall försöka hinna.
Vi får nog ställa våra bilar intill varandra, jag hinner inte heller tvätta och min är riktigt skitig....

Mvh / Micke R
Lassen
Jag kommer, hoppas vädret tillåter att man åker ner cabbat...

Cab förstås
Visa användare
ProPro-medlem
2.226
Jörgen
530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :)
325 E30 Cab-93a
750i-96
750i-90 Sv.såld 6200mil.
Tja, ska försöka ta mej ner jag åxå. Så sen Ni en vilsen kille i en blå E38 med 20" hjul vet Ni vem det är ;)
Richie L
Micke R

Finns det inge "gör-det-själv" hall på väg till
brostugan så man kan spola av ialla fall.

Den där macken vid rondellen vi brommaplan, vad är det för nått? Har aldrig tänkt på vad det är utan bara "svichat"

Jörgen

Såg en blå e38 med 20tums alpina fälgar i lördags
vid norra stationsgatan .... hmm ... var det du?
förbi.

Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet!

BMWCS #04797
Richie L
"svichat" förbi menar jag ju!

BMWCS #04797
Richie L: Den där macken vid rondellen i Brommaplan är en OK/Q8, har ingen GDS dessvärre.

Länk
Mi
542
Micke R
328i -98
Malte, Richie.

Det finns en OKQ8 med GDS i Vällingby.
Sväng av höger i Rondellen i Vällingby. Kör omedelbart höger på Jämtlandsgatan (Så att Borgs Bil hamnar på vänstra sidan.) Följ vägen framåt 100m. och Voila - en OKQ8 med GDS.

Mvh / Micke R
Richie L
Micke R

Ja just det, där finns ju en. Hoppas man hinner med
en snabbtvätt. Tack.

BMWCS #04797
Tjena Grabbar! =)

Dino tror inte att jag kommer till macken utan åker direkt till slottsparkeringen ;-) Kan förmodligen fixa en DV-Kamera =) Men killen som fixar den kommer senare. Han skulle egentligen med men han hinner inte. Så jag hämtar gärna upp dig Kjell! =) Du får bli min Film-Man =) Kommer bli kanon! Kul att många kommer!

Mvh Tobias
MickeR: Är uppvuxen i Hässelby så jag har spenderat ett antal kronor på OK Vällingbys GDS genom åren, men tack ändå :)
Fick nyss tips om att Preem Islandstorget har en schysst högtryckstvätt, kanske kan va nåt...fast min bil är så sunkig i lacken att jag nog sparar in tvättstålarna och lägger dom på en kommande rekond istället..
Då syns vi imorrn, hoppas på bra väder och bra uppslutning!

Länk
Jag tänkte nog försöka dyka upp trots lite väl tight schema denna vecka.

På Preem vid Islandstorget har de såvitt jag vet bara en spolhall med handhållen högtryck i. Jag spolade av M5:an där två ggr förra veckan. I mitt tycke är det bättre på OK/Q8 i Vällingby för då kan jag spola rent underredet också plus att jag slipper böja mig när jag tvättar.
325Ci
Var ligger drottningsholm??

fo
242
foo
328iC '96
Hej,

Jag hade tänkt att komma förbi. Fick precis min spoiler och kjolar monterade. Ser helt ok ut om bilen är lite skitig eller om det är mörkt ute ;)

/foo
Dino
Tobias , det är lugnt , jag tror jag hittar nu . men tack ändå .

325Ci , vart kommer du ifrån , vi kan jo be nån möta dig nånstans .

M-MotorSport
Tja!

En liten kommentar lite så här innan vi ger oss iväg imorrn =) Min bror körde Tranebergsbron idag och de har tydligen stängt av en fil där. Så det e bara enkel fil där över. Bara en varning då det kan bildas friska köer då vi ska träffas vid Slottet. Jag kommer att köra via Rissne "Bromma-flygplats", men jag kommer från Täby hållet också.

Kjelle... Så bra att du kunde ta med dig en DV-Kamera =) Du får gärna åka med mig imorrn ifall Markus inte kan komma med M3an :-/

Grabbar och tjejer! Vad sägs om lite cruise-körning någongång under kvällen på motorvägen så vi kan filma??? =)

Ses imorrn!

Mvh Tobias

P.S kommer förmodligen med en relativt ren bil om jag hinner dammsuga imorrn! =) Och om det inte dammar så mycket heller... =) Jag är vid slottet runt 17.45!!!
Lassen
Hoppas vädret blir bättre än så här, mulet och 0-gradigt.....

Cab förstås
Ko
663
Koffe
320iC -93
De sa på vädret igår att prognosen såg lovande ut. Lite mulet på förmiddagen men övervägande soligt i em/kväll... *hoppas*

Får se vilken tid jag dyker upp, ska kanske hämta en polare först å så... sen om det är fetkö över t-bron kan det ju ta en stund =/

//Koffe
Richie L
Hmm .... kallt och mulet just nu men det blir
nog bättre fram mot dagen.

Koffe

Vi får försöka hålla en plats på brostugan om
du inte hinner åka med oss så kan du klämma in
dig där.

BMWCS #04797
Dino
Blir det träff oavsett vädret ? om det förblir så som det ser ut nu menar jag ?

Tobias , det låter jätte bra om alla kan hänga med på det . en vän till mig dyker också upp som ska filma under körningen :P

M-MotorSport
Visa användare
ProPro-medlem
2.226
Jörgen
530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :)
325 E30 Cab-93a
750i-96
750i-90 Sv.såld 6200mil.
Richie L, Nix, var i Trysil och åkte skidor hela helgen.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.