|
Sida 1 av 6
|
|
|---|---|
|
Hej! Tänkte bara påminna om träffen på onsdag! =) Vi har kommit överens om att ses vid stora parkeringen på vänster sida 500m efter slottet kl 17:45-18:30. Nu undrar jag om alla hittar dit eller om vissa behöver en vägbeskrivning??? Sen undrar jag också vilka härifrån som kommer? Det verkar inte vara alla som va med förra onsdagen =( *synd*. Hoppas alla ser detta så ni kommer! =) Hoppas också att Anne-Lie med Z3 2.8 (den mörkblå) kan komma. Det var väl någon här ifrån som kände henne? Helsa att hon är välkommen! =) Ska försöka få med mig några som jag känner också (med bimmers såklart!). Ni kan väl skriva här om ni kommer eller inte =) Hade också tänkt att det vore trevligt om vi kan ta en liten åktur allesammans så vi kan filma. Peter har ju en DV-Kamera och så har min polare fixa en också. Vore trevligt att göra lite film =) Vi ses på onsdag! Mvh Tobias | |
Dino |
Jag kommer också Tobias , men för att vara på den säkra sidan att jag hittar dit skulle du kunna möta mig vid OK macken vid den stora rundellen om du vet vilken jag menar ? den som ligger vid slutet att raksträckan när man kör ut från Brostugan o tar höger . Annars så löser jag det på nåt sätt . Ha det M-MotorSport |
|
Jag kommer så klart! Får se om vi kan lura med oss Asken också.. :) Dino: Du menar OK Brommaplan så du vet, om inte Tobias kan så möter jag upp dig där. Länk |
|
Dino |
MalteK , jätte bussigt , var du med i förra träffen förrsten ? M-MotorSport |
|
Jajemensan Länk |
|
Richie L |
Kommer såklart!! Dino Var med förra gången men hann inte hälsa men jag känner igen din guldfärgade coupe. Står du vid macken när jag passerar så svänger jag förbi och guidar dig eller så är Malte eller Tobbe där. Det löser sig. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
netsix |
Jag kommer......jag har min lilltös men hon behöver lära sig :) /netsix |
Jompa E |
Jag kommer!!.... hoppas jag. hoppas att man hinner hämta ut läckerbiten, Ska in på service på morgonen..... Du får gärna skriva en vägbeskrivning.... /Jompa E36 cab |
|
Jag kommer om Netsix släpper in mig i hans bil. Förargligt att man inte har en egen bil, fast det är ju billigare att vara med och observera Netsix projekt ;-) Så Netsix får jag åka med dig eller ska jag ta mig ut själv ;-) /Zebbe |
|
netsix |
Om du är snäll så och pungar upp lite stålar till en kompressor....då skall jag fundera på det, hehe. /netsix |
|
Vägbeskrivning från Stockholm C: Över Tranebergsbron. Följ Drottningholmsvägen till Brommaplansrondellen, där det ligger en OK-mack. Vänster i rondellen. Följ Drottningholmsvägen rakt fram, över Nockebybron. Passera Brostugan som ligger på vänster sida. Ytterligare en liten bit fram ligger Drottningholms Slott, passera detta och kör ca 500 m. Sväng vänster in på en parkering där det förhoppningsvis står en massa BMW:s Lycka till och väl mött imorrn :) Länk |
|
|
Kommer med stil..... M V H Stephan |
|
| Hade det varit på en helg så hade man kommit, nu jobbar man ju till fem, och 18 mil på 45 min blir svårt att hinna med. :-( | |
|
Jag skall också försöka sluta upp... Mvh / Micke R |
|
|
Jo du såg ju att jag hade lite fickpengar som låg och skräpade... Kanske är en bit på vägen till en kompressor. /Zebbe |
|
Dino |
Tack ska ni ha fö ni ställer upp .. Tobias . ska du ta med dig en Video kamera ? vore kul att filma litte när man åker :P Står vid macken 18:00 om det inte är försent ? isåfall ge mig en tid . M-MotorSport |
| Jag kommer också... | |
|
Tobias, jag hämtar M3 GT fälgarna redan ikväll så om du vill tar jag med mig DV-kameran och filmar lite... :O) OM du skjutsar mig vill säga! /Kjellemannen |
|
Richie L |
Hehe verkar bli riktigt ballt den här gången med. Micke R klart du ska dyka upp med 328:an Koffe kommer du eller hur blir det med jobbet?? Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
Richie: Självklart dyker jag upp =) Vet inte riktigt vilken tid, men jag (och kanske en polare) kommer iaf! Kjell: Jobbar du imorrn eller? Annars kan ju jag plocka upp dig, jag åker ju ändå förbi... (Om inte Tobbe väldigt gärna vill förstås). Jobbar du så är inte det heller några problem iofs, jag kanske ska plocka upp en polare på St Göransgatan, så jag kan ju svänga förbi kneget om det skulle va så. //Koffe, som förmodligen inte hinner tvätta bilen inför den här träffen heller =) |
|
Richie L |
Hinner inte heller tvätta tills imornn, man ser ju knappt vilken färg bilen har :( Allt detta damm!!! Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.