|
|
|
|---|---|
| Som topic säger. Såg den i Malmö. En ganska fin bil det där ;) Fick dock bara till en sunkig bild på den, på håll genom bilrutan; Länk (jag vet att bildfilen heter z9.jpg, det blev fel) | |
| Z8:an är en riktigt fin bil. Gillar den skarpt... speciellt att den är så ovanlig. Finbilarna börjar vakna och rastas i solen. Såg en röd 360 Modena på väg ut till Värmdö i måndags. | |
| älskar z8:an speciellt i blå färg och i alpinas version... i e-tuna har i alla fall andra zätor vaknat.. har sett ett dussintals z3:or ute på gatorna men även en del z4:or | |
|
Såg en på ringen i tyskland när jag var där under påsk. riktigt fin Daniel Länk |
|
|
De rullar en silver i Lund året om. Äldre fabror som har den. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Döm om min förvåning när jag igårkväll luftade M5:an för första gången i år, och jag träffar på en äldre herre i en 2002 Turbo! Vi låg och drog lite på motorvägen.. inget race eller så, men det var ballt ändå... det sprutade rejält med eld ur hans avgasrör när han släpte på gasen. På hemvägen var den en Ford Sierra 2,0 halvkombi som ville rejsa. Inte lika inspirerande ;-D Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Förra veckan såg jag en svart Z8 i Västra hamnen i Malmö...Malmö börjar få en riktig nice bilpark. Ser ju fasen mer Ferraris än Z:or idag nästan... Bilen =) Länk |
|
|
compactK det är bra ut med fler ferraris så folk tröttnar på dom så att man får ännu mer blickar :D.. Men z8 är en grymt cool bil. Kanske lite för retro (utseende mässigt) för min smak, men man vill ju gärna känna det som finns under huven! Vill du ha motivlackering? hör av dig ;) |
|
|
Ha ha sant! Motivlackering, inget som jag har tänkt mig faktiskt även om det är grymt snyggt om det är bra gjort. Är i Dubai nu, snacka om att här finns grymma bilar....har dock inte sett någon Z3 coupé än bland all ferraris, lambos och Bentlys... =) Bilen =) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.