|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
är priset inkl moms ? vem vänder jag mig till ?...vad ger det "nya" systemet för prestanda? hk ? Nm ?....du kanske tom har sprint uppgifter ? hur många psi ? |
|
|
Jo Lars.....är 85000 inkl monteringsarbetet....dvs totalpris ? |
|
Lars Jakobsson |
Kommer inte ihåg exakt, men runt 85-87 000, och ja..monterat och klart. Inklusive moms.. Ess i Norge: www.esstuning.com Det enda jag vet är att det blir mkt effektivare än det gammla, dessutom uppgraderingsbart till steg 3 vilket vortech inte kommer bli. Blir förutom ny kompressor ett annat insug...mm. |
|
klart intressant....är det nått jag måste tänka på i o med att min e manuell ?....eller det funkar lika bra ? |
|
|
coolt...läste på Ess hemsida....det nya TS systemet ska använda en Lysholm-kompressor....ett annat insug ( som du sa)....samt ladda 6 psi....485 hk....450 Nm.....wow |
|
Lars Jakobsson |
Ja, men kopplingen och avgassystemet bör bytas... |
| Lars ; kan man byta kopplingen i SMG lådan till en annan ?? | |
Lars Jakobsson |
Maxad>>Det är samma koppling i SMG:n som i den manuella...det är ju samma låda i grunden så det går alldeles utmärkt :P |
| Ofan där ser man, lär sig nåt nyt varje dag :) trodde att det inte gick pga hydraliken osv.. Ser fram emot att se din kärra Live igen efter ESS besöket ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.