AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.102

Nu är coupen min..!

Äntligen! Nu har jag äntligen hittat min blivande pearl -bilen ifråga är bokad och pengarna förs över imorgon... Min kompis, som för övrigt är BMW -handlare i Tyskland, fick in den i förrgår. Han har kikat igenom bilen och allt verkar tipp topp, varför jag själv slipper åka ner och hämta den... Det blev i var fall en 3,0 :a, 01:a, svart med all utrustning, gått 10 000 mil men bilen ska tydligen vara i extremt fint skick! Väntar förväntansfullt... Ska köpa mig en saab 900 för 3000 kr imorgon -måste ha ngt att färdas i så länge... =)

Visa användare
177
jonteandersson
BMW X5 3,0l -03
Gratulerar! Man ska ju inte ropa hej än. Men ändå! Bilder önskas snarast!

Ja, sen får du väl slänga upp lite bilder på bmw:n också, men det får ses som sekundärt ;D
Hehe, givetvis ska jag slänga upp lite bilder på skönheten -förutsatt att den håller hela vägen hem =) Bmw:n... ja, vi får väl se... =)

Länk

Hehe...

Visa användare
177
jonteandersson
BMW X5 3,0l -03
Frågan är... m-testad? Jag hade inte lagt ut 3900 på en bil som inte är m-testad.

Skämt å sido. Besikt/skatt till dec 08! För 3900! Det låter som ett fantastiskt skrotbilsklipp! En polare till mig köpte också en saab en gång, besiktad. För 3000. Riktigt skrotig. Han körde ett halvår, sedan segade den ihop mitt i en korsning i centrala malmö. Bogserade den till skroten, fick 3000 (!) av dem. Sålde sedan vinterdäcken separat för 500 kr. Han fick alltså 500 kr för att köra bilen i ett halvår.
M6
5.185
M635 forever
Swe E24 M6/M635 register

E24 M635Csi -84
E34 535i -92
E87 120D -08
E61 535D LCI -08

BMWCS #5984
BMWSC #481

tvesovla!
Grattis till ett bra val!
Och rätt pris med, knappt 4k är ju kanon!
Och BMW:n kan du ju nämna vidare om när du fått hem den! =)

MVH Patrik

"När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!"

Visa användare
517
Rollebolle
Z3 roadster 3.0 01
Nice :) Grattis!
Visa användare
78
Matthew z3M
Z3 M Coupé
Grattis! Blev det en 900 turbo eller? :)
Hoppas allt går fint med zätan också! ;)

M Power!!! The one and only power!
Tackar... Haha, saaben är unik i sitt slag -mintgrön med lila säten... =) Prutade ner den till tre tkr, vraket har än dock bara gått 15 tusen mil! Flickvännen höll på att dö av skratt när jag hämtade henne utanför jobbet -hon hade ingen som helst aning om mina "saabplaner"... Bmw: n kommer nästa vecka om allt går som det ska -bara att hålla tummarna!

Min väntan har övergått i panik, tändningslåset i saaben pajade i dag -glömde bort att backen måste vara i när nyckeln tas ut... Vilket innebär att nyckeln inte går att rubba varför jag var tvungen att vidta en sista nödlösning...tjuvkoppla vraket =) Hoppas det håller åtminstone en vecka till...

bm
860
bmw_patricia
BMW 328Ci -00
BMW Z4 3,0Si -07
hahahaa
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.