|
|
|
|---|---|
|
Nu har jag också bestämt mig för att importera en BMW 330 och fått upp ögonen för denna: Länk Vad tycker ni om priset? Kan man kolla upp bilen med hjälp av de nummerplåten som man kan se på bilden? Vad jag har förstått så finns inte den möjligheten. Jag har pratat med säljaren som inte har något emot att jag får bilen testad på BMW eller ADAC. en liten parkerings skada där bak som knappt syns sa han, men den ska han fixa lovade han. Är något skumt med detta eller beror priset på att det är en privatperson? Tacksam för åsikter och hjälp! | |
| be den presumtive säljaren maila upp en kopia på Fahrzeugbriefet så har du koll på mycket om bilen och att han har Briefet också. Sedan kan du väl kolla med BMW på chassinumret. | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
spontant så låter den rimlig, den har gått mer än snittet men priset är lägre också. RS kan mycket väl tyda på Remscheid, så bilderna verkar vara äkta. observera dock att den har SMG-låda, typ 1 vilken inte är att jämföra med M3 E46:ans typ 2. Tror att en SMG-låda drar ner priset, åtminstone så minskar den antalet preumtiva spekulanter. Jag har provkört en snarlik bil, kolla i provkörningsarkivet, och jag höll på att bli knäpp på lådan. Testar du den på ADAC så kan du nästan inte kolla upp mer. Mvh Johan |
|
Det står att den har SMG II är det fel eller? Själv så är jag ingen expert men har provat köra med smg låda, just en 330 och tyckte att den var kanon. Vad är skilnaden om jag får fråga? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.