AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
980

Nån som känner till denna M5 -94 i Helsingborg?

Är det någon här som har nån nyttig information för en eventuell spekulant på den här M5:an som finns i Helsingborg?

Länk

Dr
893
DrSakke
M5 touring -93(såld)
BMW 2002 -69(såld)
530dat -99
Hej!
oseriös annons-Nürburgring var ju felstavat, dessutom vita blinkers, bilen är nog bara skrot :o) LOL

Nej, seriöst, vet ingetr om bilen men baserat på det som framkommer i annonsen så skulle jag ta en titt på bilen omedelbums om jag var intresserad. Ser ju riktigt bra ut! och annonsen ger ett bra intryck.

MVH:
Sakke
au
362
audidriver
540iAT -97
bra att bmw "gått igenom den". be att få kolla på de papprena, då har du ju iaf en "expert" som gett den bra betyg
M6
5.185
M635 forever
Swe E24 M6/M635 register

E24 M635Csi -84
E34 535i -92
E87 120D -08
E61 535D LCI -08

BMWCS #5984
BMWSC #481

Vem har sagt att alla mekar på BMW är experter!?
Det är låååångt ifrån kan jag säga!!

MVH Patrik

"När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!"

Den eventuella spekulanten tyckte att bilen var så schysst så han köpte den. Jag har nu sett bilen själv dessutom. Den ger ett genomärligt intryck och är mycket fräsch vad jag kan se och den verkar mycket välskött. Den nye ägaren är väldigt nöjd! :-)

Tack för svaren iallafall...
au
362
audidriver
540iAT -97
Jag tycker det är tryggare att BMW gått igenom den än att den "bara" gått igenom besiktningen. Sen har alla olika syn på kunskapsnivån på BMW´s mekar. Tycker ändå det hade varit tryggt att se de papprena om jag skulle köpa bil
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.