|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Innan jag köpte min 330iM cab så läste jag att det ska gå att cabba ner bilen med hjälp av orginanyckeln/fjärren... Är detta möjligt? Jag har försökt utan att lyckas. Tacksam för svar :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson "lägre än glocalnet och hårdare än he-man" | |
| Om Du har nyckeln programmerad för fjärröppning så är det bara att hålla inne den knapp som Du larmar av / öppnar bilen med. Du får hålla inne knappen en stund. Du kan inte öppna cabben om Du befinner Dig mer än ca. 10-15 m från bilen. | |
|
Okej. För idag så går det Inte att cabba ner med nyckeln - men du menar att det går att åka in till BMW så kodar dom om det i bilens dator åt mig???? ///Niklas "NIKEMAN" Johansson "lägre än glocalnet och hårdare än he-man" |
|
| En förutsättning är också att Du har fjärröppningsmodul installerad i bilen. Men om Din 330:a är av nyare modell så är detta inget problem eftersom det är standardutrustning. Jag är osäker på från vilket årtal det gäller, men fungerar i alla fall för min 03:a. Ta Dig till närmaste BMW för omprogrammering av nycklarna så fungerar det nog alt. ger Dig besked om Du har de rätta förutsättningarna. | |
|
Ingen som har någon mer information ang. detta? Hur vet man om man har fjärrmodulen installerad i bilen? Jag kan cabba ner om jag vrider nyckeln i låset, men jag kan inte cabba ner me att bara hålla ner öppna knappen på nyckel :( Vore sjukt trevligt om man kunde få till detta! // C |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.