|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
>chrille76 LÅter konstigt, säker på att du fick magneten till rätt position? Om du fick det, så testa som det står lite tidigare om i tråden, att köra hissarna med någon dörr öppen / båda öppna, med tändning av / på och se ifall det är någon skillnad. Testa även att byt plats på dina fönsterhissknappar å se att det inte är en av dem som pajat! Lycka till! >exoop Det är det AP är till för, har själv fått mkt hjälp här genom åren =) //Salis |
|
|
Jag har följt denna tråd... men jag förstår inte hur allt hänger ihop med givare osv, jag har bytt elmotor eftersom mina clipps i rutan släppt på mekanismen, och förmodligt skadat snäckdrevet i elmotorns växel. Jag har satt ihop allt, men inte nollat på tändningen i detta läge. Min mekansim har jag köpt idag och tänker riva igen. Clippsen köptes nya på BMW och kostar 50:- paret. Varför jag river igen är för att mekanismens armar verkar vara glapp, så då hoppar kulan ur. Men till en sak till: När jag tog bort mekanismen satt bakpå en liten Magnet (svart och till storleken ca 29x13x5 mm) och märkt med ett BMW nummer, ser ut att fallit bort från nånstans och påminner om att det suttit som ett clipps på den. Nånsom kan säga om det har någon innverkan på rutans läge? Kan tilläggas att allt är nog nitat från början, men det går att borra bort. Går utmärkt att sätta dit bult och mutter. Becca |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.