|
|
|
|---|---|
|
Se på länken. Har inte denna bil gått väldigt lite och är väldigt billig? Den är importerad iaf, så mycket har jag kollat. Vad tycker ni? Länk Tack //Andy | |
|
varfor inte ? |
|
|
väldigt få mil på den årsm..värkar skumt,,men men man vet ju alldrig,förren man har fått se historiken på bilen.annars väldigt fräch.kolla upp allt i alla fall... "riktiga bilar har bakhjulsdrift.framhjulsdrift enbart på gräsklipparn" |
|
|
Åk och titta på bilen, du kan ju avgöra om den är bra eller inte. Min 328 stod på 9200 när jag köpte den för några veckor sedan en siffra jag tvivlar starkt på men bilen är helbra. Du märker ju om den har gått 12500 eller 45000! En del människor kan fördärva en bil fullständigt på 5000 mil och en del kan köra 20 000 utan att det märks. låt skicket bestämma! |
|
| Tror inte nödvändigtvis alla märker om bilen rullat 12 500 eller 45 000. Speciellt om man är ovan bilköpare. Bilen har rullat cirka 1 100 mil om året, vilket är möjligt med ovanligt. Bilen kom till Sverige 2004-09-27. Du bör kunna få tag på föregående ägare och höra dig för (om det inte är han som skruvat bilen...). Undersök så långt du kan, priset är väl inte så mycket att säga om. | |
|
Om du kan lita på just den annonsen kan jag inte svara på. Men det behöver ju inte vara något konstigt med milen bara för att den inte har gått mer än ca 1100 mil/år. Det är ju ingen uppseendeväckande låg körsträcka. Jag vet många som kör runt 1000 mil/år inklusive mig själv. Mina två bilar går ca 700 respektive 300 mil/år. Inte ens i tyskland så ligger alla och blåser 5000 mil/år på autobahn. Den kan ju faktiskt ha gått som t.ex andra bil också. Det är ju bara att kolla upp bilen så gott det går och verkar allt ok så köp. |
|
|
Kalla mig Mr Paranoid, men det är väldigt vanligt med importbilar med miltal som precis har passerat gränsen för maskinskadeförsäkringen. Kan vara en slump, men ... Den aktuella bilen är dock så gammal att ingen försäkring gäller, kanske mer trovärdigt då. |
|
| priset är väl egentligen ganska "standard" för en sån bil... inte särdeles billig. men den ser ju fin ut, kolla in den! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.