AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
770

Hur har ni gjort med ljudet i era e36:or?

Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Ljudet är ju i princip helt kass orginal(reserverar mig mot ev ljudpaket) de enda som finns är ett enormt disktljud,men ingen bas lr mellanregister i huvetaget..
Vill ha lite ideér,framförallt framsystemet som enligt mitt tyckte e väldigt dåligt planerat med små högtalare osv...
Hur har ni gjort? och med hatthyllan?
ha
81
handlarn
525ia Touring -05
köpte adapter till 6x9" högtalare i hatthyllans originalhål och ett slutsteg till detta,funkar ok,vettig lösning om man inte vill kapa sönder sin bil eller bara inte har ork att bygga mer avancerat....
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Okej...de låter ju rätt okej...
Var köpte du dina adaptrar nånstans? såg att dom hade på Brl,men dom kosta ju 448:-/st!! tycker de låter väldigt mycket...
ha
81
handlarn
525ia Touring -05
Köpte på tyska ebay där jag handlar en hel del,de kostar cirka 20 euro för ett par med frakt!
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Ja,de är ju lite vettigare priser...nästan 1000:- lägger ja bara inte ner på en sån sak.
Så jobbigt att man e så kass på tyska bara men :)
ha
81
handlarn
525ia Touring -05
Jag kanske har ett par adaptrar över kom jag på,kan kolla i helgen om du är intresserad?
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
ja de är ja absolut intresserad av...vore toppen om du hade ett par över.
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
handlarn: Du har ingen bild på adaptern?
Har min bil avställd så kan tyvärr inte kolla min egen. Tänkte beställa nya 6x9or.

328: [Avställd] Länk
318: Länk
/Jonsson
ha
81
handlarn
525ia Touring -05
Länk

Ser ut som dessa.ska kolla i helgen om jag har fler!
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
På MDS tänkte jag inte ens på att kolla :)
Tackar för det, de räcker.

Köpte mig ett par JBL på Elmia, men de blir nog knapert att få dit dom. Dom är visst hur stora som helts.

328: [Avställd] Länk
318: Länk
/Jonsson
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Ja..de är ju inte direkt mycket plats där bak :)
Men dom här adaptern,hur monterar man den...alltså kommer högtalaren komma mycket hödre upp,eller sänker man delvis ner den i hålet?
ha
81
handlarn
525ia Touring -05
Högtalaren hänger under hatthyllan i oiginalhålet.
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
De är bra...hade sett lite halvdassigt ut annars :)

Från de ena till de andra...hur har ni gjort med framsystemet? de är ju inget att skryta över,överröstas ju redan av bakhögtalarna,hur ska de bli med 6x9 dårå :)
Tror ni de blir lite bättre med nya högtalare där? eller är de ombyggnad till större högtalare som gäller för att få en förbättring?
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
handlarn:
Hade du några adaptrar över som du inte använde?
ha
81
handlarn
525ia Touring -05
Kan inte hitta dom desvärre,sorry,minnet sviker redan....
Beställa från ebay är annars enkelt,vill du veta mer om det så är det bara att fråga!
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Okej,men de är lugnt...tack för du tog dig tid iaf...
Såg nu att dom kosta dryga 400:- för ett par här i sverige,inte styck...de tycker ja e rätt okej iaf.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.