|
|
|
|---|---|
|
Ljudet är ju i princip helt kass orginal(reserverar mig mot ev ljudpaket) de enda som finns är ett enormt disktljud,men ingen bas lr mellanregister i huvetaget.. Vill ha lite ideér,framförallt framsystemet som enligt mitt tyckte e väldigt dåligt planerat med små högtalare osv... Hur har ni gjort? och med hatthyllan? | |
| köpte adapter till 6x9" högtalare i hatthyllans originalhål och ett slutsteg till detta,funkar ok,vettig lösning om man inte vill kapa sönder sin bil eller bara inte har ork att bygga mer avancerat.... | |
|
Okej...de låter ju rätt okej... Var köpte du dina adaptrar nånstans? såg att dom hade på Brl,men dom kosta ju 448:-/st!! tycker de låter väldigt mycket... |
|
| Köpte på tyska ebay där jag handlar en hel del,de kostar cirka 20 euro för ett par med frakt! | |
|
Ja,de är ju lite vettigare priser...nästan 1000:- lägger ja bara inte ner på en sån sak. Så jobbigt att man e så kass på tyska bara men :) |
|
| Jag kanske har ett par adaptrar över kom jag på,kan kolla i helgen om du är intresserad? | |
| ja de är ja absolut intresserad av...vore toppen om du hade ett par över. | |
|
handlarn: Du har ingen bild på adaptern? Har min bil avställd så kan tyvärr inte kolla min egen. Tänkte beställa nya 6x9or. 328: [Avställd] Länk 318: Länk /Jonsson |
|
|
Länk Ser ut som dessa.ska kolla i helgen om jag har fler! |
|
|
På MDS tänkte jag inte ens på att kolla :) Tackar för det, de räcker. Köpte mig ett par JBL på Elmia, men de blir nog knapert att få dit dom. Dom är visst hur stora som helts. 328: [Avställd] Länk 318: Länk /Jonsson |
|
|
Ja..de är ju inte direkt mycket plats där bak :) Men dom här adaptern,hur monterar man den...alltså kommer högtalaren komma mycket hödre upp,eller sänker man delvis ner den i hålet? |
|
| Högtalaren hänger under hatthyllan i oiginalhålet. | |
|
De är bra...hade sett lite halvdassigt ut annars :) Från de ena till de andra...hur har ni gjort med framsystemet? de är ju inget att skryta över,överröstas ju redan av bakhögtalarna,hur ska de bli med 6x9 dårå :) Tror ni de blir lite bättre med nya högtalare där? eller är de ombyggnad till större högtalare som gäller för att få en förbättring? |
|
|
handlarn: Hade du några adaptrar över som du inte använde? |
|
|
Kan inte hitta dom desvärre,sorry,minnet sviker redan.... Beställa från ebay är annars enkelt,vill du veta mer om det så är det bara att fråga! |
|
|
Okej,men de är lugnt...tack för du tog dig tid iaf... Såg nu att dom kosta dryga 400:- för ett par här i sverige,inte styck...de tycker ja e rätt okej iaf. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.