|
|
|
|---|---|
|
Sorry mina vänner, Nu måste jag tyvärr lämna er, eller Forumet M3, M5 osv... Nu är min skönhet till salu och tro mig det gör ont!! Men vad gör man min fru är gravid och en Touring måste inköpas. Med en suck i halsen lovar jag er att jag kommer med FLAGGAN i top om ett par år :-) Kommer alltid att följa trådarna här! Men hamnar mest på 5 serie trådarna i fortsättningen.. Var tvungen att skriva av mig... Sköt om er och ja ni vet ut och njut bränn gummi, och dra allt som finns! BMW Forever!! M#POWER | |
|
Hört talas om M5 touring:)? |
|
|
Eller M5e39.....:) Vi köpte M5an när min sambo var gravid...Hade en M3:a innan tillökningen kom!! Enda kravet min sambo hade för att M5-köpet skulle fullbordas var att det skulle vara en TITANSILVERMET!!Och mitt krav var att det skulle vara en fullutr 03:a.. |
|
| Så det är bara att prata snällt med "regeringen" och förklara alla fördelarna med en ///M5:) | |
| Kan köpa din skönhet och ta hand om henne!! Tror jag ringde dig i lördags kväll rätt så sent om det va din annons jag ringde på,, hehe | |
|
Memmo... Ja det stämmer det var mig du ringde :-) Självklart kan du det... Tror inte du kommer ångra dig! Som nämt kommer jag att sakna den mycket! Övriga tackar jag för era inlägg. Mvh Ive M#POWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.