AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
664

Prioriteringslista på förändring...

Bi
61
Biormo
Z3 Roadster 3.0 -01
Vad skulle ni rekommendera att lägga pengar på, visserligen helt subjektivt men ändå...

Har inget sportchassi, oranga blinkers, 16" orginalfälgar, alles orginal...
Har inte några pengar över för så mkt men var börjar man pimpa lämpligtvis?... "most change for the money" vare sig det är prestanda eller utseende pimpning...

Och angående stereon som så många klagat på, jag tyckte inte det lät så tokigt, iofs hade jag ju förväntningar om att det inte skulle höras nåt men det går ju iaf att höra musiken i orginalgrejerna..

har du någon bild på bilen?? det blir mkt lättare då men det som gör mest för utseendet är nog ändå fälgar.. satsat på snygga 18 tumamre och det komemr ge din bil en mycket snygagre och sportigare look..
Beror ju på hur mycket pengar du har. Har du inga pengar över alls så skall du inte göra någonting med bilen detta året utan spara pengar istället.

Annars håller jag med bmw_jerry, det som gör absolut mest för utseendet på bilen är en uppsättning snygga fälgar.

/Fredrik

Min Z3.
Länk
Det är nog som dom andra säger fälgar gör mycket men vita blinkers runt om gör mer än vad man tror (min mening;)

\\\Linus
Visa användare
177
jonteandersson
BMW X5 3,0l -03
Tveklöst fälg!
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Vita blinkers, fälgar, ha bra puts på kärran och kanske lite eftermarknadsprylar på ljudfronten.

/// Viktor
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.