AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.006

fälgar i samma färg som bilen?

alain
jag har original fälgar M parallelleker 37 och undrar hur det skulle ser ut om jag omlackerade dom i samma färg som bilen
bilder finns på länken, jag undrar i era ögon hur det skulle ser ut.
kan ni hjälpa mig med den tokig idee?
MVH ((Alain))

bromsningen är första tecken på rädsla !!!

Länk
Visa användare
1.553
W2k
i5 xDrive40 -25

BMWCS#22725
Jag övervägde seriöst denna tanke förra veckan då jag lämnade in mina fälgar på renovering, men fegade ur och valde briljantsvart istället. Jag tror att du och jag har exakt samma färg på våra bilar, visst är det Anthrazitgrå metallic? I alla fall, jag tycker du ska prova!

Wilhelm Svenselius
alain
W2k
stämmer med färgen. har du bilder på dina omlackade fälgar?
((Alain))

Länk
Visa användare
1.553
W2k
i5 xDrive40 -25

BMWCS#22725
Nej, de är inte tillbaka från Intera ännu. Så fort de sitter på bilen ska jag ta foton!

Wilhelm Svenselius
Personligen så tycker jag att det skulle förstöra utseendet på din annars så fina bil. Hade du tänkt att lacka hela fälgen eller bara ekrarna?
alain; Din är 310 Fjordgrau inte 397 Anthrazit den senare kom till 1999 årsmodell på 7serien och nej det är inte snyggt att lacka dom i bilens färg kanske ok i en månad men sen ångrar du dig.

Stephan
alain
Stephan: stämmer med fjordgrau
när det gäller lackering, det är bara en idee som passerade i min huvud och inte klart att jag ska göra det utan en bra undersökning.
MVH ((Alain))

Länk
Jag tycker inte du ska lacka om fälgarna. Jag tror också att du kommer att ångra dig. På en lite mörkare bil som din är det snyggare med ett par ljusare fälgar som bryter av lite. Om du inte eftersträvar en "night-rider-look" förstås.
Ett fälgmode som har kommit nu är svartlackade fälgar med polerade/svarvade ekertoppar. Jag tycker personligen inte att det är snyggt.
Länk

ni
44
nicolau
328 Ci -99
Oftast är inte inte så snyggt att ha samma färg på fälgarna som bilen.. fast det är juh min smak ;)

*wrooom*
Dh
262
Dhjinn
740iA E38
Jag skulle nog vara mot, men om du lämnar en silverrand precis intil däcket så "kanske" det kan se ok ut.

//Thomas

Det är jobbigt att inte göra någonting...för man vet aldrig när man är klar.
Da
639
Danjel
540iA Touring -03
Kommer se smäckigt ut... Kladdigt och tungt. De fälgar du har är de snyggaste man kan ha på din bil... och speciellt sandploerade som dina redan är! Neh, Jag hade inte lackat dem.

MVH,
Danjel (fd. Dandelue)
Min bil: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.