|
|
|
|---|---|
| mitt steg går in i såkallat protection mode efter 5-10 sek. har kopplat allt precis likadant som i förra bilen, där fungera det klockrent..har provat med andra jordningspunkter men hjälpte inte..vad kan det vara för fel? jag är inte ens säker på vad protection mode är till för. | |
|
Släng skit steget å köp ett kvalitets slutsteg istället :) mitt tips.. =) det "läget" är till för att skydda steget från att brinna typ, det ställer sig i fel-indikerings läge, typ ... Lycka till i alla fall! |
|
| hahahah ja de var iofs ett mds steg för 2 lax, finns ju bättre. mm men ja ska terra lite grejjer först innan ja går vidare. tack för svar. | |
|
Är du säker på att du får tillräckligt med ström från "matar"-kabeln? Alltså den strömsignal till slutsteget som styr när det ska vara on / off. Varifrån tar du denna ström? Direkt från tändningen eller? Själv tog jag först från ena baklampan då jag tyckte det var lätt o smidigt, men de räckte inte till.... så testa dra en kabel från nånstans du vet att du har 12v och se om det startar. Testa från samma källa som du kör vanliga + strömmen ifrån. Dvs förmodligen direkt från batteriet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.