|
|
|
|---|---|
|
Hej forumet. Köpte en BMW 320i -92 idag och är jättenöjd med den. Mycket bil för den pengen. Men det är något konstigt ljud som kommer från vänster fram när motorn är igång men även då tändningen är påslagen med motorn av. Det är som ett slags klickande som kommer ungeför med 5-sek intervall. Någon som vet vad detta kan bero på? //Rikard | |
|
Efter en check i forumet såg jag att flera verkar ha samma fenomen. Är det ingen som fått ordning på det och vet vad det beror på? //Rikard |
|
| Jag har ett liknande ljud på min 318i 92, fast det kommer från hands facket, kommer mest när man kör och bromsar...:S | |
| Idag var ljudet väck. Funderar på om det var ifrån något av reläerna i säkringslådan. | |
|
Tjena! Ljudet du hör kommer med största sannolikhet från magnetventilerna som styr värmen i bilen. Alltså kupe´värmen. Även om det inte är klimatanläggning i bilen så hålls temperaturen konstant. Naturligtvis bara så länge yttertemperaturen är kall nog. Mvh Danne. |
|
|
Okej, innebär det att det är något fel eller ska det låta på det viset? Einstein's original Theory of Relativity was; if Chuck Norris kicks you, your relatives will feel it |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.