AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.649

2st M5 E60 frågor

Njuren
Hej! Kan man inte få M5 utan träpaneler interiört? Försöker konfiguera på BMW.se och väljer man svart läder så måste man välja till trät.

Ni som köpt M5 ny, fick ni bra rabatt?

ska inte köpa en själv (dvs om inte lotto går in ikväll) drömmer mig bort bara ibland ;)

Du kan välja Piano mfl.- Se här:

Länk
Visa användare
422
Palle
330i Coupé-07 E-92 Sparkling Graphite Metallic
#0 Drömma är inte fel, själv drömmer jag om denna ;)

Länk
hampe m3
Pelle, just den där e så oerhört läcker sett den ett flertal gånger i rullning, vilket ljud, en riktig nack vridare
du
80
dulleh
BMW 318iS -93
BMW 525i 24v -92
Stämmer det att denna maskin rullar i Umeå trakten ?

// dulleh
"En Gång BMW, Alltid BMW"
Visa användare
422
Palle
hampe: ser den ut att vara i fint skick?

dulleh: Nej i Sthlm.

//Palle
hampe m3
delikat skick, alltid ny puttsad o fin
du
80
dulleh
BMW 318iS -93
BMW 525i 24v -92
Palle: tydligen så är det någon poker snubbe i Umeå som köpt den nu.

// dulleh
Visa användare
422
Palle
dulleh: Jaså, men den är kvar på blocket... men han kanske inte har hunnit..

//Palle
St
4
SteaM
M5 Hartge -05
Till alla entusiaster som visat intresse för bilen: det gör lite ont i mig att meddela att detta är sant.

Det stämmer alltså men hur vet ”dulleh” detta?

Det är sant som jag skrivit att bilen är i toppskick och jag hoppas den förblir sådan. Bilen får alltså ett nytt hem i Umeå. Hampe måste ha sett den under förra sommaren för den har varit avställd sedan november.

Jag drar mig för att ta bort annonsen! Jag tycker bilen är så vacker att titta på och nu när jag inte får se den mer i verkligheten samt har fått veta att fler njuter (?) av bilderna kanske de skall få ligga kvar lite till, eller tycker ni jag skall ta bort den så att ni slipper plågas (?) mer? Man kan alltid återfinna några bilder på: Länk

Mvh/Stefan

hampe m3
SteaM, stämer bra det, offta mitt inne i smeten, men även utan för Max mitt i stan, du fick många nackar som vreds ohälsosamt mkt då du smög iväg med vagnen.

mvh h
du
80
dulleh
BMW 318iS -93
BMW 525i 24v -92
Steam: genom diskussionsforum här i Umeå =) ett flertal som pratar om denna bil. =) Har själv inte sett den IRL, men längtar tills man får chansen att göra det =)

// dulleh
St
4
SteaM
M5 Hartge -05
Dulleh, har du länken till diskussionsforumet i Umeå?
Snart dyker den upp på en gata nära dig. Var rädd om nacken!
Mvh/S
du
80
dulleh
BMW 318iS -93
BMW 525i 24v -92
Steam: Det är på ett forum på "Apberget.se" som det diskuteras.

// dulleh
bilen finns även på Länk
St
4
SteaM
M5 Hartge -05
Lustigt sammanträffande att en firma i just Umeå har snott bilden, dessutom utan att återge copyright M5board.com. Om jag hade en rekondfirma skulle jag visa en bild på en bil som firman rekondat. Denna bil har de aldrig arbetat med, om det inte skedde IGÅR, vilket jag betvivlar för bilen var knappast i behov av rekond.
SteaM: Tror inte heller den skulle behövas rekondas, men det ser ju ut som dom arbetar med den invändigt i alla fall.. om du kollar runt lite så ser du.. måste bara asäga att det var sjukt läcker inredning i den. Vitt skinn.. me like.

Men nu till frågan: vad ska han nu kunna köpa som matchar den bil han hade?

Mvh
St
4
SteaM
M5 Hartge -05
Jag ser inga andra bilder. Har du länken till stället du sett deras arbete invändigt?

Mvh/Stefan
SteaM: kommer inte åt länk adressen. Men klika dig vidare på länken "behandlingar" sedan finns det invändiga behandlingar. Där finns det bilder.

Steam:

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.