|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Skulle gärna ha kommit,men som det ser ut just nu: M635:an fungerar ej och så arbetar jag i morgon! =( Förhoppningsvis har jag löst problemet med M635:an tills i morgon,men att slippa arbeta i morgon, kan endast en kloning av mig själv hjälpa!! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Jag har tänkt att dyka upp , men kommer inte ihop med " oldtimer " gänget . Är det fler här som inte kör oldtimer ? När kommer ni att vara ute på Rosenön ? Jag hade tänkt vara ute vid 12:00. Nån som åker från Haninge ? Mvh Mattias . |
|
|
Precis hemkommen efter en helt underbar dag. Vackert väder, trevliga människor, god mat och fina bilar. Att jag vann pris gjorde absolut inte saken sämre. Tack till alla som var där! Vi ses vid Brostugan på måndag. /J |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Hade jättegärna kommit om min M635:a fungerat,och att jag sluppit meka med min Far´s E9:a idag, som förhoppningsvis dyker upp på Brostugan den 28:e Maj!! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Tack för berömmet, Jocke. Kul att din första bekantskap med BMW Club Schweden blev så positiv. Hälsa Tanja och "Manfred". /Hillo och Christer |
|
| Tack Stockholmssektionen för en mycket trevlig träff!!! Extra kul att man fick med sig en pokal hem också, Zielfahrt - dvs den som åkt längst för att komma till träffen. Mina bilder från i lördags finns utlagda i min blogg nu så det är bara att kika. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.