|
|
|
|---|---|
|
Kan absolut inte hitta någon luftmassemätare någonstans! ska det vara så svårt? e dem sällsynta lmm:en till 535or -00 e39. har sökt precis överallt, och från bmw är det alldeles för dyrt! nån som kan tipsa! tack / göran | |
|
Har du kollat e-buy? 535 såldes inte som ny i sverige så det är kanske därför det är lite svårt att hitta någon. Mina bilar Länk |
|
|
Tror 2002tii menar eBay... =) Länk Länk Länk Mvh |
|
|
Tack rob_t_j72. Jag köpte den nyss! Vet du kanske när den kommer fram, om jag precis köpt den! =) tackar ännu en gång! //Göran |
|
|
Det är väldigt olika med sändningstider, men räkna med 10-14 dagar... Ta reda på hos kunnig BMW-verkstad om den behöver "initieras" med övrig elektronik med diagnosutrustning. Mvh |
|
|
rob_t_j72 tackar för stavnings hjälpen. Krångligt det därmed alla bokstäver:) Hoppas att det löser sig med bilen. Min Bil Länk |
|
| tack 2002tii, har beställt lmmen får hoppas det fixar sig! =) | |
| Vad innebär "initieras", Omprogrammering i databox, eller något liknande ? | |
|
bmw535: Precis! 2002tii: Min fru är lärare så lite skadad börjar man bli... ;) |
|
|
Okej tack =) Men om man inte gör den omprogrammeringen, vad händer då? Går den inte som den ska då eller? "Nyfiken" mvh Göran |
|
|
varsågod hoppas det ordnar sig. Länk Bromsen är fartens värsta fiende |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.