|
|
|
|---|---|
|
1. chippad Länk kurvor: Länk Fast för 535 v8, bör bli liknande förbättring för 540. 2. sportkattar. 3. sportavgas. 4. 98 oktan. 5. ut med reservhjulet o bråte på 20 kg. 6. Nollställning styrdator. Ska ut nu o testa någon kväll 100-200 km/h...... Har ju filmer sedan tidigare innan chip, 98, lättning. Svekke | |
|
Ja här kommer resultatet. Chip 100-200 km/h: Länk 15.0s mätarfart 15.8s riktig fart (105-207 på mätaren enligt Active GPS) No chip 100-200 km/h: Länk 15.7s mätarfart 16.9s riktig fart (105-207) Svekke |
|
|
får bara "no chip" länken som ljudfil... |
|
|
Jaha ok det kanske är lite knepigt format som kräver någon intressant codec installerad. Kanske din dator gillar mpeg bättre? No chip: Länk Svekke |
|
|
så där ja :) testade med 4 olika program men fick inget att funka. ser bra ut,vet själv vilken jädra skillnad de blir. Min är bänkad till 314 hk/474 Nm i motorn (automat låda!) o jag har testat lite orginal 540 o de är jädra skillnad,den vill aldrig sluta gasa :) på en org 540 så tycker jag de blir sega efter 160 (inte sega men de händer inte lika mycket) klart värt pengarna! har likvärdig setup som du fast jag kör automat. |
|
|
Jag märkte framförallt skillnad på lägre varv. Känns mycket piggare där. Vill så att säga alltid att husse ska få tung gasfot.. ;-) Man ser det även på vridkurvan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.