|
|
|
|---|---|
manonegro |
Ok NU är ALLT här och grejerna skall fästas. Ingen firma som hade tid med tanke på Påsk Helgen, så jag tänkte göra det själv. Det kan ju sluta på Två sätt. Att jag förevigt förbannar min otålighet . Eller att det blir Helt Perfekt. Delarna hämtade jag från lackeraren i dag. Det gäller en bakrutevinge som ligger direkt mot glas och två front splitters som skall fästas under existerande orginal front. MIN STOOORA fråga är VAD skall man använda för Fäst medel!?!?! Bakrute spoliern skall ju ligga helt mot bakrutan, Vad limma med? Två splitters, för i fronten på vardera sida. Limmas? Skruvas? eller Både och? Det följde med typ sex tre centimenters skruvar i lådan men itne en mening var skriven omn HUR deskall fästas:.. Jag skall göra jobbet i morgon, dvs Lång fredagen så alla som har nått o tipsa om vänligen gör det ASAP, dvs NU :o) |
|
använd setlim,finns på coop forum,o bygghandeln... "riktiga bilar har bakhjulsdrift.framhjulsdrift enbart på gräsklipparn" |
|
| jag köpte något spoiler lim på audi till mina vingar, och de sitter som berget! Splitters kan man ju alltid borra hål för att sedan popnita det, eller skruva. Snyggast att nita tycker jag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.