|
|
|
|---|---|
|
Hej på er! Har precis införskaffat mig en 325 -03 och funderar lite på vad jag ska göra med stereon. Har business med Harman Kardon, så högtalarna duger, men jag vill ha mp3! Ska man byta stereon mot en vanlig med stöd för mp3? Eller finns det stöd i en -03 så man kan koppla till Ipod? Eller räcker det med fm-sändare, eller blir det dåligt ljud? Byta stereon kanske vore nåt om det inte är allt för krångligt. Fungerar knapparna på ratten efteråt? Mvh Andreas | |
| Eftersom att du har en -03 kan du montera BMW original ipod interface, inte precis skitbilligt med fungerar bra. Jag köpte en FM sändare, använde den i 3 dagar sen tröttnade jag då ljudet var lite för tveksamt för min smak. | |
|
Du har ingen prisuppgift? 1000, 2000, 3000:- ? |
|
| Nja, närmare 3.000:- om man låter bmw montera. Närmare 2 om man gör det själv. Så vitt jag kommer ihåg. Finns massor att söka på forumet i Ljud-delen. | |
|
Ops, har helt missat ljuddelen i forumet fast jag varit här några år =) Tnx. |
|
| Du får BMW Business CD med MP3. Fra 2005. Monterte denne i min forrige E46, en 1999 323i. | |
|
Ok. Vad kostar en sådan? |
|
| Länk | |
|
Tnx. Oj oj. Inte helt gratis. Då är det ju mycket billigare att byta till en vanlig stereo som klarar mp3 bara man får ordning så att alla högtalare och rattknapparna fungerar. Lurigt det här! |
|
|
Det er sant. Men personlig syns jeg det er en hel del snyggare med en original. Et tips: www.ebay.de der kan man spare noen kroner. Søk efter BMW Business CD |
|
|
CooRe, om du är smart så köper du "ice link" du styr du allt via IPODEN! den kostar nått på 1800kr med frakt o allt! |
|
|
Hur kopplar jag in Icelink då? |
|
|
CooRe, vad har du för bil? |
|
| Det som står under mitt namn: 325i e46 M-Sport -03. | |
|
CooRe, du hittar över allt hur du gör. sök på forum så hittar du massa hur du kopplar osv osv..och tro mig du kmr inte bli missnöjd:D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.