AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.345

Jag har Cab problem på min E36:a

Su
17
Suityou
325IA Cab -94
Har haft min bil avställd över vintern och har nu fått problem med min suflett. När jag ska fälla ner tygsufletten går den inte ända ner, detta gör att "cabbluckan" inte stängs. Tygsufletten slår även i "cabbluckan" på vägen ner. När sedan tygsuffletten ska upp igen är inte cabbluckan tillräckligt öppen utan tygsufletten tar i och stannar i detta läge. Då får jag tar hjälp av ngn som håller upp cabbluckan medan jag kör upp tygsufletten. Detta är väldigt jobbigt och jag är oerhört tacksam om ngn kan hjälpa mig med mitt problem!!!
Mr
4
Mr Macphisto
BMW 328 Cabriolet 1998
Har precis samma problem med min 328 cab. Vet tyvärr inte hur man åtgärdar detta. Har letat efter företag som servar cabbar men har inte hittat någon. Det lutar nog åt att man får lämna in den BMW.

Bonovox
Mo
4
Mogensj
523I Touring - 98
Hej

Har i fået løst problemet og i dette tilfælde hvordan??

mvh

Mogensj

Mi
24
Mike77
530dA M e61 -07 LCI
Hej,

jag har gjort allehanda sökningar på caben och här är bra länkar jag sprungit över:
Länk
Länk

Den som söker skall finna. Prova även sökfunktionen, du är inte ensam om en cab som tappat justeringen.

Visa användare
76
Johan_W
330CI Cab -01
Sök på "initiering"
Mi
9
Micke_E
320iM Cabrio -96
Hej

skriv in din mailadress under min gästbok så sänder jag en engelsk manual på hur man gör saker och ting på cabben

Länk

//Micel
Mo
4
Mogensj
523I Touring - 98
Hej

Tak for det, det er hermed gjort.

mvh

mogens

Mi
9
Micke_E
320iM Cabrio -96
glad att hjälpa till!

//Micel
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.