|
|
|
|---|---|
|
Var o kollade på denna bil nyligen.. En besvikelse.. Bilen i sig är fin och bra skick.. fronten hade lite väl mkt stenskott men den har ju några år på nacken.. Men motorn mår inte så bra.. menar då Vanosen. DÅ man gasar upp den på tomgång upp till ca 2500-3000 varv o släpper, då motorn går ner i varv till tomgång så hörs ett jätte tydligt klick ljud som är rätt skarpt.. om och om igen.. Var förbi BMW och Verkstads chefen sa : denna låter inte helt frisk i vanosen allt kedja/spännare alt något annat men så låter inte de i övrigt.. Var bara att åka hem igen förbannad och gått me bra mkt förlust. Ville varna er om nån var sugen Länk | |
|
Trist historia :-( Försök ta lärdom till nästa gång att ha flera "backups" i närheten om något skulle gå galet. Om du tänkt importera BMW i framtiden hade jag nog rekomenderat dig att leta hos BMW handlare istället. Dyrare men vad gör det när du med största sannolikhet lär åka hem med bilen du drömt om från början? |
|
|
Problemet var att de inte fanns nån annan bmw i närheten... o jag frågade ägaren så han fick nog men de räckte trots alls inte... Ska leta i Sverige istället efter en svensksåld ... Som oftast inte har nån utr alls... Men va ska man göra ! |
|
|
danieel: Har du sökt på bmw.de ? Jag hittade 15st i spanet 15000-17500:- Och lägger man till lite mer så blir ju utbudet större... |
|
|
Nu är budgeten lite mindre efter denna resa men har du länk ? jag vill helst hämta en välutrustad annars får de vara. Skicka med en länk så blir jag kanske glad under påsken :) |
|
|
men ska man lägga ner 200 tusen är de lika gänra köpa en svensksåld.. Min budget ligger nånstans runt 150 tusen.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.