|
|
|
|---|---|
|
Tjena, jag har tänkt att köpa en Bmw 740 -95. Något värt att tänka på mer än automatlådan och oljepumpen? Det känns som att jag kommer bli lycklig iaf :P Pärlan: Länk | |
|
rosten... "riktiga bilar har bakhjulsdrift.framhjulsdrift enbart på gräsklipparn" |
|
|
ac:n //Thomas Det är jobbigt att inte göra någonting...för man vet aldrig när man är klar. |
|
|
......All elektrisk utrustning funkar.! Lycka till- det är en glidare utan motstycke!!! Joel GrosseKraftwerk |
|
|
Enligt ägaren kyler AC:n och allt funkar! Fullservad och ingen rost! Pärlan: Länk |
|
|
Acn känns väl som något man kan leva med om det inte fungerade till 100 %. Värre med de andra bitarna. Lycka till med bilen! |
|
|
Katalysatorn den kostar multi. |
|
|
Allt va som jag ville och jag köpte bilen! Enda felet var att ett framlyse inte funkar och det är xenon. Har provat att byta lampa men det hjälpte inte! Någon som har råkat ut för det på dom? Pärlan: Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Är väl förmodligen tändboxen som gett sig, Är det på oljefilter sidan ?? De äldre stora boxarna kan man visst byta kondingar i så kan man få dom och funka, kondningarna torkar av värmen, speciellt det som sitter vid oljefiltret. ///MVH Hasso Länk |
|
Japp, det är på förarsidan, altså vid oljefiltret. Vet du vad en tändbox kostar? Pärlan: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.